Vlucht DL683 uitgevoerd door Delta Air Lines is onderweg
Vertrokken van Detroit
Verenigde Staten - Detroit Metropolitan Wayne County Airport
Vertrokken: 21:56 20:49
Aankomst op Fort Lauderdale
Verenigde Staten - Fort Lauderdale-Hollywood International Airport
Aankomst: 23:43
De vlucht heeft inmiddels 46% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 34 minuten arriveert op de luchthaven in Fort Lauderdale. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht DL683 heeft 1 uur en 8 minuten vertraging
De geschatte vluchtduur van Detroit (Detroit Metropolitan Wayne County Airport) naar Fort Lauderdale (Fort Lauderdale-Hollywood International Airport) is 2 uur en 9 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Detroit naar Fort Lauderdale is hemelsbreed 1819 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Delta Air Lines. De terminal waar vlucht DL683 van vertrekt is M. De gate is A8. Naast vlucht DL683 vliegen er nog meer vluchten van Detroit naar Fort Lauderdale. Dit zijn onder andere vlucht 1I519, AF2162, AF2182, AF2188, AF2312, AF2489, AF2693 en AF2768.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 541 kilogram per persoon. Dit is 6.01 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht DL683
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-05-2024 | 20:44 | 23:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A64 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate D7. | ||||
16-05-2024 | 20:45 | 23:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A8 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate D7. | ||||
15-05-2024 | 20:48 | 23:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A8 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate D9. | ||||
14-05-2024 | 20:46 | 23:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A4 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate D1. | ||||
12-05-2024 | 21:03 | 23:46 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A8 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate D8. | ||||
11-05-2024 | 20:42 | 23:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A21 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate D1. | ||||
10-05-2024 | 20:48 | 23:46 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A40 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate D1. | ||||
08-05-2024 | 20:55 | 23:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A9 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate D8. | ||||
07-05-2024 | 20:45 | 23:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate D8. |