Vlucht LS1432 uitgevoerd door Jet2.com is gepland
De geschatte vluchtduur van Dubrovnik (Dubrovnik Airport) naar Londen (London Stansted Airport) is 2 uur en 1 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Dubrovnik naar Londen is hemelsbreed 1703 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Jet2.com. Op London Stansted Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht LS1432. De terminal waar vlucht LS1432 aankomt uit Londen is 1. De gate is 7. Naast vlucht LS1432 vliegen er nog meer vluchten van Dubrovnik naar Londen. Dit zijn vlucht FR5966 en RR5966.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 507 kilogram per persoon. Dit is 5.63 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht LS1432
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
16-05-2024 | 13:47 | 15:26 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 13. | ||||
14-05-2024 | 11:38 | 13:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 4. | ||||
12-05-2024 | 13:13 | 14:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 6. | ||||
11-05-2024 | 21:49 | 23:39 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 uur en 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 18. | ||||
09-05-2024 | 13:18 | 14:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 4. | ||||
07-05-2024 | 12:24 | 14:10 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 19. | ||||
05-05-2024 | 13:16 | 14:50 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 6. | ||||
04-05-2024 | 13:37 | 15:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 12. | ||||
02-05-2024 | 13:33 | 14:57 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 2. | ||||
30-04-2024 | 11:35 | 13:01 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 2. | ||||
28-04-2024 | 13:06 | 14:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 3. | ||||
25-04-2024 | 13:22 | 14:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 18. | ||||
23-04-2024 | 11:32 | 12:59 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 4. | ||||
21-04-2024 | 12:59 | 14:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 7. | ||||
18-04-2024 | 13:11 | 14:49 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 19. | ||||
16-04-2024 | 11:44 | 13:20 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 3. | ||||
14-04-2024 | 12:46 | 14:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 4. | ||||
11-04-2024 | 13:16 | 14:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 5. | ||||
09-04-2024 | 11:47 | 13:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 19. | ||||
07-04-2024 | 13:09 | 14:41 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 7. | ||||
04-04-2024 | 13:12 | 14:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 13. | ||||
02-04-2024 | 11:30 | 13:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 18. | ||||
31-03-2024 | 13:00 | 14:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 14. | ||||
04-11-2023 | 12:24 | 14:15 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 19. | ||||
29-10-2023 | 21:04 | 22:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 16. | ||||
28-10-2023 | 12:47 | 14:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 7. | ||||
26-10-2023 | 13:28 | 15:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 3. | ||||
22-10-2023 | 21:37 | 23:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 19. | ||||
19-10-2023 | 13:25 | 15:01 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 14. | ||||
15-10-2023 | 21:12 | 23:08 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 5. |