Vlucht QR2201 uitgevoerd door Qatar Airways is geland
QR2201 is een codeshared vlucht met MQ3417 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Cancún (Cancun International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 3 uur en 46 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Cancún naar Chicago is hemelsbreed 2330 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. Naast vlucht QR2201 vliegen er nog meer vluchten van Cancún naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1503, AA1910, AA215, AA651, AA9601, EK6603, EK6604 en EK6605.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 694 kilogram per persoon. Dit is 7.71 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR2201
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
17-05-2024 | 13:58 | 17:45 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C9 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M30. | ||||
16-05-2024 | 13:16 | 17:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C24 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
15-05-2024 | 13:19 | 17:10 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C5 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
14-05-2024 | 13:38 | 17:29 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C24 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
13-05-2024 | 13:12 | 17:21 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C7 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M30. | ||||
12-05-2024 | 13:17 | 16:59 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M32. | ||||
10-05-2024 | 13:17 | 17:03 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C4 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M29. | ||||
09-05-2024 | 13:37 | 17:18 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C8 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
08-05-2024 | 13:15 | 16:53 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C4 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M28. | ||||
07-05-2024 | 13:18 | 17:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C6 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
06-05-2024 | 13:15 | 17:04 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C5 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M21. | ||||
05-05-2024 | 13:20 | 17:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C8 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M32. | ||||
03-05-2024 | 13:51 | 17:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C14 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M34. | ||||
02-05-2024 | 13:48 | 18:18 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 48 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C4 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M18. | ||||
01-05-2024 | 13:31 | 17:39 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C8 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
30-04-2024 | 13:16 | 17:12 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C9 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M36. | ||||
29-04-2024 | 13:18 | 17:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C24 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M36. | ||||
28-04-2024 | 13:21 | 17:03 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C5 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
26-04-2024 | 13:18 | 17:31 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C4 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
25-04-2024 | 13:23 | 17:37 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C9 op Cancún is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-04-2024 | 13:26 | 17:34 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C4 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M21. | ||||
23-04-2024 | 13:19 | 17:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C5 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M32. | ||||
22-04-2024 | 13:17 | 17:18 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C4 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M33. | ||||
21-04-2024 | 13:22 | 17:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C4 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M33. | ||||
19-04-2024 | 13:23 | 17:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C4 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M39. |