Vlucht KQ7000
Vlucht KQ7000 uitgevoerd door Kenya Airways is geland
Vertrokken van Charlotte
Verenigde Staten - Charlotte Douglas International Airport
Vertrokken: 05:55 06:00
KQ7000 is een codeshared vlucht met 9E5079 uitgevoerd door Endeavor Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Charlotte (Charlotte Douglas International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 1 uur en 2 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Charlotte naar New York is hemelsbreed 870 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Kenya Airways. Naast vlucht KQ7000 vliegen er nog meer vluchten van Charlotte naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 9E4679, 9E4698, 9E4715, 9E4763, 9E4819, 9E4826, 9E4827 en 9E4831.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 259 kilogram per persoon. Dit is 2.88 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KQ7000
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 05:55 | 07:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A30 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B48. | ||||
22-11-2024 | 06:03 | 08:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A30 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
21-11-2024 | 06:00 | 07:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A30 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
20-11-2024 | 05:54 | 07:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A30 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17. | ||||
19-11-2024 | 05:52 | 07:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A30 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
18-11-2024 | 06:00 | 07:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A37 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B48. | ||||
17-11-2024 | 05:55 | 07:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A37 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A11. | ||||
16-11-2024 | 05:58 | 07:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A37 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B47. | ||||
15-11-2024 | 05:56 | 07:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A37 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B48. | ||||
14-11-2024 | 05:55 | 07:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A37 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A16. | ||||
13-11-2024 | 05:55 | 07:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A37 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A16. | ||||
12-11-2024 | 05:59 | 07:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A37 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A14. | ||||
11-11-2024 | 05:58 | 07:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A37 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A14. | ||||
10-11-2024 | 06:03 | 07:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A32 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21. | ||||
09-11-2024 | 06:02 | 07:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A32 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
08-11-2024 | 06:01 | 07:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A36 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
07-11-2024 | 05:59 | 07:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A36 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
06-11-2024 | 05:58 | 07:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A36 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
05-11-2024 | 05:55 | 08:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A30 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17. | ||||
04-11-2024 | 05:57 | 07:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A30 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B53. | ||||
03-11-2024 | 06:02 | 07:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A30 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
02-11-2024 | 05:55 | 08:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A36 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A16. | ||||
01-11-2024 | 05:59 | 07:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A30 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A14. | ||||
31-10-2024 | 05:58 | 07:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A35 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
30-10-2024 | 05:58 | 07:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A30 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A16. | ||||
29-10-2024 | 05:56 | 07:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A35 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B39. | ||||
28-10-2024 | 06:00 | 07:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A35 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
27-10-2024 | 06:02 | 07:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A30 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B49. | ||||
26-10-2024 | 06:00 | 08:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A30 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
25-10-2024 | 06:03 | 07:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A30 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. |