Vlucht WN3063 uitgevoerd door Southwest Airlines is geland
Vertrokken van Cleveland
Verenigde Staten - Cleveland Hopkins International Airport
Vertrokken: 13:30 13:15
Vlucht WN3063 heeft 3 minuten vertraging
De geschatte vluchtduur van Cleveland (Cleveland Hopkins International Airport) naar Chicago (Chicago Midway International Airport) is 35 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Cleveland naar Chicago is hemelsbreed 492 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Southwest Airlines. Naast vlucht WN3063 vliegen er nog meer vluchten van Cleveland naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I237, 1I310, 1I396, 1I522, 1I625, 1I680, 1I728 en 1I800.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 147 kilogram per persoon. Dit is 1.63 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WN3063
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
16-05-2024 | 12:11 | 12:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B8 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B5. | ||||
13-05-2024 | 12:16 | 12:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate B10 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A11. | ||||
10-05-2024 | 12:19 | 12:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B10 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A17. | ||||
09-05-2024 | 12:15 | 12:34 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate B11 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B24. | ||||
06-05-2024 | 12:11 | 12:20 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B10 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B19. | ||||
03-05-2024 | 12:14 | 12:22 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B10 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B21. | ||||
02-05-2024 | 12:21 | 12:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate B10 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B15. | ||||
29-04-2024 | 12:18 | 12:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate B10 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A19. | ||||
26-04-2024 | 12:10 | 12:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B11 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B26. | ||||
25-04-2024 | 12:13 | 12:22 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B10 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B2. | ||||
22-04-2024 | 12:17 | 12:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate B10 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A9. | ||||
19-04-2024 | 12:15 | 12:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B10 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11. | ||||
18-04-2024 | 12:15 | 12:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B10 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B5. | ||||
15-04-2024 | 12:12 | 12:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B10 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A16. | ||||
12-04-2024 | 12:18 | 12:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate B10 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B24. | ||||
11-04-2024 | 12:15 | 12:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B10 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B21. |