Vlucht NZ2150

Vlucht NZ2150 uitgevoerd door Air New Zealand is onderweg

Vertrokken van Charleston
Verenigde Staten - Charleston International Airport

Vertrokken: 06:24 06:30

Aankomst op Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport

Aankomst: 07:55

De vlucht heeft inmiddels 85% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 22 minuten arriveert op de luchthaven in Chicago. Dit is inclusief mogelijke vertraging.


NZ2150 is een codeshared vlucht met UA2333 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Charleston (Charleston International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 27 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Charleston naar Chicago is hemelsbreed 1224 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Air New Zealand. Naast vlucht NZ2150 vliegen er nog meer vluchten van Charleston naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I240, 1I631, AA1224, AA2212, AA2871, AA3008, AA3054 en AA3221.

Voorgaande vluchten van vlucht NZ2150

DatumVertrekAankomstStatus
22-11-202406:2607:49geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B20.
21-11-202406:3508:03geland
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B21.
20-11-202406:2507:34geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B21.
19-11-202411:1912:27geland
De vlucht had op op deze dag 4 uur en 32 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C20.
18-11-202406:3808:06geland
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14.
17-11-202406:3007:54geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B21.
16-11-202406:5608:15geland
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8.
15-11-202406:2807:59geland
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E6.
14-11-202406:2607:46geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22.
13-11-202406:4007:57geland
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B19.
12-11-202406:2507:59geland
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22.
11-11-202406:2207:49geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C30.
10-11-202406:2607:47geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C31.
09-11-202406:2307:49geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B20.
08-11-202407:1908:37geland
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C31.
07-11-202406:2307:39geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B21.
06-11-202406:2507:28geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22.
05-11-202406:2407:35geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C31.
04-11-202406:2407:28geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C30.
03-11-202406:2607:46geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C27.
02-11-202406:2007:42geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C26.
01-11-202406:2707:34geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B20.
31-10-202406:2107:31geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8.
30-10-202406:2207:37geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B21.
29-10-202406:2007:56geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B8.
28-10-202406:2707:51geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B21.
27-10-202406:3007:53geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1.
26-10-202406:2607:46geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24.
25-10-202406:2007:35geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22.
24-10-202406:2207:47geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C21.
Vlucht NZ2150 had op 19-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 4 uur en 32 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 40 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van NZ2150 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top