Vlucht KE7539

Vlucht KE7539 uitgevoerd door Korean Air is geland

Vertrokken van Charleston
Verenigde Staten - Charleston International Airport

Vertrokken: 06:57 07:00

Geland op New York
Verenigde Staten - John F. Kennedy International Airport

Aankomst: 08:55 09:03


KE7539 is een codeshared vlucht met 9E5058 uitgevoerd door Endeavor Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Charleston (Charleston International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 1 uur en 13 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Charleston naar New York is hemelsbreed 1025 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Korean Air. De terminal waar vlucht KE7539 aankomt uit New York is 4. De gate is A19. Naast vlucht KE7539 vliegen er nog meer vluchten van Charleston naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 9E4697, 9E4728, 9E4754, 9E4762, 9E4781, 9E4783, 9E4812 en 9E4866.

Voorgaande vluchten van vlucht KE7539

DatumVertrekAankomstStatus
01-05-202406:5708:55geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19.
30-04-202406:5608:45geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A16.
29-04-202406:5408:50geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A11.
28-04-202406:5708:51geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B48.
27-04-202406:5809:02geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A16.
26-04-202406:5609:04geland...
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12.
25-04-202406:5308:44geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B48.
24-04-202406:5508:42geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B42.
23-04-202406:5909:02geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19.
22-04-202407:0008:48geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10.
21-04-202406:5508:48geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21.
20-04-202406:5708:50geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9.
19-04-202406:5608:45geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19.
18-04-202406:5608:54geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17.
17-04-202406:5509:04geland...
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21.
16-04-202406:5308:59geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B55.
15-04-202406:5709:07geland...
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21.
14-04-202406:5608:54geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19.
13-04-202406:5508:48geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21.
12-04-202406:5508:48geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12.
11-04-202406:5508:58geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21.
10-04-202406:5808:43geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21.
09-04-202406:5708:57geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21.
08-04-202406:5508:54geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9.
07-04-202406:5508:45geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A16.
06-04-202406:5608:43geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10.
05-04-202407:0008:46geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B53.
04-04-202407:0308:45geland...
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9.
03-04-202406:5908:46geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9.
02-04-202407:0308:54geland...
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A16.
Vlucht KE7539 had op 15-04-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 4 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 2 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op woensdag, dinsdag, maandag, zondag, zaterdag, vrijdag en donderdag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van KE7539 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.