De geschatte vluchtduur van Charleston (Charleston International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 1 uur en 13 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Charleston naar New York is hemelsbreed 1025 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Serbia. Naast vlucht JU8546 vliegen er nog meer vluchten van Charleston naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 9E4697, 9E4728, 9E4754, 9E4762, 9E4781, 9E4783, 9E4812 en 9E4866.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 305 kilogram per persoon. Dit is 3.39 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht JU8546
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
27-04-2024 | 11:56 | 13:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4. | ||||
25-04-2024 | 11:56 | 13:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4. | ||||
20-04-2024 | 11:20 | 13:07 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 19. | ||||
18-04-2024 | 11:59 | 13:51 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
13-04-2024 | 11:48 | 13:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 18. | ||||
11-04-2024 | 12:02 | 13:59 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
06-04-2024 | 11:53 | 13:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
04-04-2024 | 12:03 | 14:00 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
28-03-2024 | 05:59 | 07:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 1. | ||||
24-03-2024 | 11:48 | 13:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 14. | ||||
21-03-2024 | 05:52 | 07:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 19. | ||||
17-03-2024 | 12:02 | 14:07 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 1. | ||||
14-03-2024 | 05:58 | 07:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 8. | ||||
12-03-2024 | 05:54 | 07:50 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 20. | ||||
10-03-2024 | 12:02 | 13:53 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 8. | ||||
07-03-2024 | 06:03 | 07:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 8. | ||||
03-03-2024 | 12:02 | 13:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 6. | ||||
29-02-2024 | 06:27 | 08:10 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
25-02-2024 | 12:03 | 14:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
22-02-2024 | 07:20 | 09:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 24. | ||||
18-02-2024 | 12:16 | 14:06 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
11-02-2024 | 14:43 | 16:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 11. | ||||
04-02-2024 | 16:51 | 18:50 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 7. | ||||
28-01-2024 | 15:34 | 17:09 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 7. | ||||
21-01-2024 | 14:58 | 16:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 10. | ||||
14-01-2024 | 14:59 | 16:41 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
12-01-2024 | 14:36 | 16:13 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 11. | ||||
07-01-2024 | 15:53 | 17:32 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 52 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
05-01-2024 | 15:08 | 16:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B9 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 1. | ||||
26-11-2023 | 12:28 | 14:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. |