Vlucht SV6041 uitgevoerd door Saudi Arabian Airlines is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 22% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 22 minuten arriveert op de luchthaven in Praag. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht SV6041 heeft 48 minuten vertraging
SV6041 is een codeshared vlucht met OK761 uitgevoerd door Czech Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) naar Praag (Prague Vaclav Havel Airport) is 1 uur en 0 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Parijs naar Praag is hemelsbreed 852 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Saudi Arabian Airlines. De terminal waar vlucht SV6041 van vertrekt is 2D. De gate is D50. Naast vlucht SV6041 vliegen er nog meer vluchten van Parijs naar Praag. Dit zijn onder andere vlucht 8R1082, A51082, A51182, A51382, A51882, AF1082, AF1182 en AF1382.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 254 kilogram per persoon. Dit is 2.82 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht SV6041
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
30-12-2022 | 15:05 | 16:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
29-12-2022 | 15:04 | 16:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
26-12-2022 | 15:13 | 16:49 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
25-12-2022 | 15:04 | 16:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
23-12-2022 | 15:27 | 16:52 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
22-12-2022 | 15:54 | 17:26 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
19-12-2022 | 15:40 | 17:16 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
18-12-2022 | 15:12 | 16:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
16-12-2022 | 15:46 | 17:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
15-12-2022 | 15:52 | 17:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
12-12-2022 | 15:18 | 16:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
11-12-2022 | 15:04 | 16:37 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
09-12-2022 | 15:15 | 16:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
08-12-2022 | 15:16 | 17:00 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. |