Vlucht WS5147

Vlucht WS5147 uitgevoerd door Westjet is geland

Vertrokken van Parijs
Frankrijk - Paris Charles de Gaulle Airport

Vertrokken: 16:58 16:55

Geland op Manchester
Verenigd Koninkrijk - Manchester Airport

Aankomst: 17:31 17:25


WS5147 is een codeshared vlucht met A51168 uitgevoerd door HOP!. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) naar Manchester (Manchester Airport) is 42 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Parijs naar Manchester is hemelsbreed 589 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Westjet. De terminal waar vlucht WS5147 van vertrekt is 2E. De terminal waar vlucht WS5147 aankomt uit Manchester is 2. De gate is A5. Naast vlucht WS5147 vliegen er nog meer vluchten van Parijs naar Manchester. Dit zijn onder andere vlucht A51068, A51168, A51668, AF1068, AF1168, AF1268, AF1668 en AF4190.

Voorgaande vluchten van vlucht WS5147

DatumVertrekAankomstStatus
01-05-202416:5817:31geland...
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A5.
26-04-202417:1317:46geland...
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate L29 op Parijs is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A1.
24-04-202417:0217:30geland...
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K22 op Parijs is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A11.
19-04-202416:5617:31geland...
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K22 op Parijs is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A5.
15-04-202417:1617:48geland...
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K24 op Parijs is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A3.
12-04-202416:5717:30geland...
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K22 op Parijs is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A1.
10-04-202417:0217:22geland...
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate L23 op Parijs is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A9.
08-04-202416:5417:07geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate L23 op Parijs is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A1.
05-04-202416:5217:18geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K23 op Parijs is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A1.
01-04-202416:5417:15geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate L23 op Parijs is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A1.
29-03-202418:0018:19geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A1.
28-03-202418:1218:35geland...
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K34 op Parijs is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A1.
25-03-202417:5918:26geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K36 op Parijs is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A1.
22-03-202418:1418:36geland...
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A1.
21-03-202418:1218:29geland...
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K34 op Parijs is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 208.
18-03-202418:2118:43geland...
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A1.
15-03-202418:1318:37geland...
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K32 op Parijs is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A1.
14-03-202418:1518:24geland...
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K34 op Parijs is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A11.
08-03-202418:2218:52geland...
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K34 op Parijs is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A1.
07-03-202418:2818:51geland...
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K32 op Parijs is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A3.
04-03-202418:0418:25geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K36 op Parijs is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A1.
23-02-202420:5221:41geland...
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 47 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K34 op Parijs is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A3.
22-02-202418:5119:18geland...
De vlucht had op op deze dag 46 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3.
21-02-202418:0918:35geland...
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A1.
19-02-202420:0620:48geland...
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K32 op Parijs is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 204.
16-02-202418:0818:32geland...
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A5.
Vlucht WS5147 had op 23-02-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 2 uur en 47 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 26 vluchten is 26 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op woensdag, vrijdag, maandag en donderdag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van WS5147 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.