De geschatte vluchtduur van Parijs (Beauvais-Tille Airport) naar Trieste (Trieste - Friuli Venezia Giulia Airport) is 1 uur en 7 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Parijs naar Trieste is hemelsbreed 941 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Ryanair.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 280 kilogram per persoon. Dit is 3.11 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht FR6788
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
08-05-2024 | 18:41 | 20:18 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De aankomst op was op gate T1 D. | ||||
04-05-2024 | 19:16 | 20:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate T2 E. | ||||
01-05-2024 | 20:17 | 22:00 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 45 minuten vertraging. De aankomst op was op gate T1 D. | ||||
27-04-2024 | 19:52 | 21:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De aankomst op was op gate T2 E. | ||||
24-04-2024 | 18:22 | 19:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate T1 B. | ||||
20-04-2024 | 19:25 | 21:03 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate T2C. | ||||
17-04-2024 | 18:25 | 20:03 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate T1C. | ||||
13-04-2024 | 17:56 | 19:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate T2D. | ||||
10-04-2024 | 18:30 | 20:13 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate T1 B. | ||||
06-04-2024 | 18:08 | 19:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate T2D. | ||||
03-04-2024 | 18:22 | 20:07 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate T1E. |