Vlucht NZ2110
Vlucht NZ2110 uitgevoerd door Air New Zealand is onderweg
Vertrokken van Buffalo
Verenigde Staten - Buffalo Niagara International Airport
Vertrokken: 06:57 07:00
De vlucht heeft inmiddels 91% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 11 minuten arriveert op de luchthaven in Chicago. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
NZ2110 is een codeshared vlucht met UA329 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Buffalo (Buffalo Niagara International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 54 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Buffalo naar Chicago is hemelsbreed 760 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air New Zealand. Naast vlucht NZ2110 vliegen er nog meer vluchten van Buffalo naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I379, 1I396, 1I575, AA1033, AA1257, AA1398, AA1411 en AA181.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 226 kilogram per persoon. Dit is 2.51 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht NZ2110
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 07:00 | 07:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 14 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8. | ||||
21-11-2024 | 07:00 | 07:57 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
20-11-2024 | 06:55 | 07:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B10. | ||||
19-11-2024 | 06:57 | 07:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 14 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C23. | ||||
18-11-2024 | 06:51 | 07:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 14 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B10. | ||||
17-11-2024 | 06:55 | 07:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 12 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B2. | ||||
16-11-2024 | 06:54 | 07:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 14 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B12. | ||||
15-11-2024 | 07:06 | 07:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 14 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
14-11-2024 | 06:59 | 07:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B12. | ||||
13-11-2024 | 06:53 | 08:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 12 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
12-11-2024 | 07:00 | 07:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 14 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C22. | ||||
11-11-2024 | 06:59 | 07:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8. | ||||
10-11-2024 | 06:53 | 07:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 12 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C30. | ||||
09-11-2024 | 06:58 | 07:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 14 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B8. | ||||
08-11-2024 | 06:55 | 07:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 14 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C3. | ||||
07-11-2024 | 06:58 | 07:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
06-11-2024 | 06:55 | 08:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
05-11-2024 | 07:02 | 07:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 12 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C28. | ||||
04-11-2024 | 06:56 | 07:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 14 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C29. | ||||
03-11-2024 | 06:56 | 08:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 12 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1. | ||||
02-11-2024 | 07:03 | 07:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C19. | ||||
01-11-2024 | 06:56 | 07:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C28. | ||||
31-10-2024 | 06:55 | 07:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25. | ||||
30-10-2024 | 06:50 | 07:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 14 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11. | ||||
29-10-2024 | 06:59 | 07:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 14 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B2. | ||||
28-10-2024 | 07:02 | 07:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 14 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C27. | ||||
27-10-2024 | 06:50 | 07:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 12 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B3. | ||||
26-10-2024 | 06:53 | 07:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 14 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11. | ||||
25-10-2024 | 06:52 | 07:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 14 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E7. | ||||
24-10-2024 | 06:59 | 07:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 14 op Buffalo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C29. |