Vlucht UK23 uitgevoerd door Vistara is geland
Vlucht UK23 heeft 29 minuten vertraging
De geschatte vluchtduur van Mumbai (Chhatrapati Shivaji International Airport) naar Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) is 8 uur en 19 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Mumbai naar Parijs is hemelsbreed 6993 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Vistara. De terminal waar vlucht UK23 van vertrekt is 2. Naast vlucht UK23 vliegen er nog meer vluchten van Mumbai naar Parijs. Dit zijn vlucht AF207, AF217, AF6749, DL8409, DL8706, KL2165 en KL2409.
Vliegschaamte?
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 2081 kilogram per persoon. Dit is 23.12 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht UK23
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
01-05-2024 | 13:22 | 19:59 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
30-04-2024 | 14:23 | 21:02 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
29-04-2024 | 14:48 | 21:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 53 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
27-04-2024 | 13:24 | 19:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
25-04-2024 | 13:23 | 20:02 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
24-04-2024 | 13:29 | 20:07 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
23-04-2024 | 14:10 | 20:45 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
22-04-2024 | 13:19 | 20:24 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 54 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
20-04-2024 | 13:41 | 20:09 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
18-04-2024 | 13:23 | 20:02 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
17-04-2024 | 13:22 | 20:07 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
16-04-2024 | 13:41 | 20:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
15-04-2024 | 13:23 | 20:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
13-04-2024 | 13:42 | 20:24 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 54 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
11-04-2024 | 13:19 | 19:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
10-04-2024 | 13:25 | 19:00 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
09-04-2024 | 13:30 | 19:39 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
08-04-2024 | 13:22 | 19:52 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
06-04-2024 | 13:27 | 19:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
04-04-2024 | 13:28 | 19:37 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
03-04-2024 | 13:24 | 19:34 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
02-04-2024 | 13:20 | 19:30 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
01-04-2024 | 13:47 | 19:45 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
30-03-2024 | 16:02 | 21:10 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
28-03-2024 | 13:52 | 18:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. |