Vlucht AC4316
Vlucht AC4316 uitgevoerd door Air Canada is geland
Vertrokken van Birmingham
Verenigde Staten - Birmingham-Shuttlesworth International Airport
Vertrokken: 06:26 06:30
AC4316 is een codeshared vlucht met OO5310 uitgevoerd door SkyWest Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Birmingham (Birmingham-Shuttlesworth International Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 1 uur en 4 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Birmingham naar Houston is hemelsbreed 904 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. Naast vlucht AC4316 vliegen er nog meer vluchten van Birmingham naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht 1I262, 1I371, AC3736, AC4296, AC4318, AC4320, AC4338 en C54228.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 269 kilogram per persoon. Dit is 2.99 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AC4316
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 06:26 | 08:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C2 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 17. | ||||
22-11-2024 | 08:44 | 10:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C2 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6. | ||||
21-11-2024 | 06:25 | 08:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C2 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
20-11-2024 | 08:36 | 10:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C2 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 31. | ||||
19-11-2024 | 08:44 | 10:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C2 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
18-11-2024 | 06:20 | 08:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C2 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 28. | ||||
17-11-2024 | 06:25 | 08:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C2 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 16. | ||||
16-11-2024 | 06:18 | 08:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C2 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29. | ||||
15-11-2024 | 06:21 | 08:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C2 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
14-11-2024 | 08:40 | 10:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C6 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
13-11-2024 | 06:23 | 08:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C2 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6. | ||||
12-11-2024 | 08:43 | 10:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C2 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 44. | ||||
11-11-2024 | 06:18 | 08:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C2 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 31. | ||||
10-11-2024 | 08:34 | 10:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C2 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 32. | ||||
09-11-2024 | 06:30 | 08:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C6 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 17. | ||||
08-11-2024 | 07:21 | 09:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C2 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 32. | ||||
07-11-2024 | 06:30 | 09:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C2 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 2. | ||||
06-11-2024 | 09:02 | 11:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C6 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
05-11-2024 | 08:37 | 11:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C4 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
04-11-2024 | 09:25 | 11:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C2 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 31. | ||||
03-11-2024 | 06:24 | 08:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C2 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
02-11-2024 | 09:24 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C4 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
01-11-2024 | 06:24 | 08:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C4 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
31-10-2024 | 09:09 | 11:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C6 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 12. | ||||
30-10-2024 | 06:29 | 08:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C2 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 31. | ||||
29-10-2024 | 06:21 | 08:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C2 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6. | ||||
28-10-2024 | 08:41 | 10:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C2 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 9. | ||||
27-10-2024 | 06:25 | 08:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C2 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 16. | ||||
26-10-2024 | 06:27 | 08:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C2 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
25-10-2024 | 06:21 | 08:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C2 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 16. |