Vlucht IB5112 uitgevoerd door Iberia is gepland
IB5112 is een codeshared vlucht met VY1813 uitgevoerd door Vueling Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van München (München Airport) naar Barcelona (Barcelona-El Prat Airport) is 1 uur en 18 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van München naar Barcelona is hemelsbreed 1095 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Iberia. De terminal waar vlucht IB5112 van vertrekt is 1. Naast vlucht IB5112 vliegen er nog meer vluchten van München naar Barcelona. Dit zijn onder andere vlucht D83657, D83659, D85512, D88531, D88547, DY3657, DY3659 en DY5512.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 326 kilogram per persoon. Dit is 3.62 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht IB5112
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
29-03-2024 | 16:58 | 19:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B39 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A20. | ||||
28-03-2024 | 16:26 | 19:15 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C77 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A20. | ||||
25-03-2024 | 16:35 | 19:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A6 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A22. | ||||
24-03-2024 | 16:37 | 19:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B48 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A21. | ||||
23-03-2024 | 13:27 | 16:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A21. | ||||
22-03-2024 | 16:59 | 19:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A6 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A12. | ||||
21-03-2024 | 16:31 | 19:43 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B61 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A22. | ||||
18-03-2024 | 16:37 | 19:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B27 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A20. | ||||
17-03-2024 | 16:36 | 19:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A8. | ||||
14-03-2024 | 16:40 | 19:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B61 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A18. | ||||
11-03-2024 | 16:44 | 19:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A6 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A20. | ||||
10-03-2024 | 16:47 | 19:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A16 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A18. | ||||
08-03-2024 | 16:55 | 19:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A14 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A22. | ||||
07-03-2024 | 16:40 | 19:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B43 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A21. | ||||
04-03-2024 | 16:39 | 19:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B24 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-03-2024 | 16:50 | 19:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B24 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-03-2024 | 17:05 | 19:59 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B31 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. |