Vlucht AF1263 uitgevoerd door Air France is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 47% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 26 minuten arriveert op de luchthaven in Parijs. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
De geschatte vluchtduur van Stockholm (Stockholm Arlanda Airport) naar Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) is 2 uur en 49 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Stockholm naar Parijs is hemelsbreed 1539 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air France. De terminal waar vlucht AF1263 van vertrekt is 2. De gate is 66. Naast vlucht AF1263 vliegen er nog meer vluchten van Stockholm naar Parijs. Dit zijn onder andere vlucht 6Y571, 6Y573, 6Y579, A33309, A33368, A33369, AC9886 en AC9891.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 458 kilogram per persoon. Dit is 5.09 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AF1263
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
03-05-2024 | 13:09 | 15:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 63 op Stockholm is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-05-2024 | 12:46 | 15:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. | ||||
01-05-2024 | 12:31 | 15:06 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate 63 op Stockholm is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-04-2024 | 12:30 | 15:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate 62 op Stockholm is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-04-2024 | 15:21 | 18:07 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 57 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate 63 op Stockholm is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-04-2024 | 12:23 | 15:06 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate 66 op Stockholm is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-04-2024 | 12:41 | 15:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 63 op Stockholm is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-04-2024 | 12:24 | 14:56 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate 63 op Stockholm is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-04-2024 | 12:27 | 14:59 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. | ||||
24-04-2024 | 12:53 | 15:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate 63 op Stockholm is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-04-2024 | 12:40 | 15:04 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate 66 op Stockholm is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-04-2024 | 12:30 | 15:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 65 op Stockholm is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-04-2024 | 12:30 | 15:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
20-04-2024 | 12:48 | 15:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate 66 op Stockholm is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-04-2024 | 12:39 | 15:26 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. | ||||
18-04-2024 | 12:49 | 15:17 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate 66 op Stockholm is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-04-2024 | 13:33 | 16:07 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 57 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate 63 op Stockholm is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-04-2024 | 12:16 | 14:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. | ||||
15-04-2024 | 12:25 | 15:06 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
14-04-2024 | 12:20 | 14:59 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
13-04-2024 | 12:23 | 15:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 66 op Stockholm is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-04-2024 | 12:29 | 14:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. | ||||
11-04-2024 | 12:23 | 15:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. | ||||
10-04-2024 | 12:24 | 15:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate 64 op Stockholm is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-04-2024 | 12:42 | 15:28 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate 67 op Stockholm is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-04-2024 | 12:27 | 15:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate 62 op Stockholm is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-04-2024 | 12:12 | 15:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. | ||||
06-04-2024 | 12:27 | 15:00 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate 66 op Stockholm is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-04-2024 | 12:44 | 15:34 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 66 op Stockholm is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-04-2024 | 12:54 | 15:29 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 63 op Stockholm is gebruikt om vanaf te vertrekken. |