Vlucht CZ7677
Vlucht CZ7677 uitgevoerd door China Southern Airlines is gepland
CZ7677 is een codeshared vlucht met WA1783 uitgevoerd door KLM Cityhopper. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Amsterdam (Amsterdam Airport Schiphol) naar Berlijn (Berlin Brandenburg Airport) is 42 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Amsterdam naar Berlijn is hemelsbreed 593 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door China Southern Airlines. Naast vlucht CZ7677 vliegen er nog meer vluchten van Amsterdam naar Berlijn. Dit zijn onder andere vlucht AM6231, AM6233, AM6237, AM6269, AM6304, AM6305, AM6307 en AM6397.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 177 kilogram per persoon. Dit is 1.96 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht CZ7677
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 20:36 | 21:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 55 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A20. | ||||
21-11-2024 | 19:50 | 21:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B17. | ||||
20-11-2024 | 20:06 | 21:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B18 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B17. | ||||
19-11-2024 | 19:39 | 20:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B18 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B17. | ||||
18-11-2024 | 19:50 | 20:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B17. | ||||
17-11-2024 | 19:35 | 21:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B32 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A17. | ||||
16-11-2024 | 19:35 | 20:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A20. | ||||
15-11-2024 | 19:36 | 20:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B06. | ||||
14-11-2024 | 19:35 | 20:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A02. | ||||
13-11-2024 | 19:41 | 20:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B22 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B17. | ||||
12-11-2024 | 19:35 | 20:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B22 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A02. | ||||
11-11-2024 | 20:09 | 21:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B10. | ||||
10-11-2024 | 19:32 | 20:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B28 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A34. | ||||
09-11-2024 | 19:38 | 20:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B17. | ||||
08-11-2024 | 19:36 | 20:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A31. | ||||
07-11-2024 | 19:32 | 20:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B10. | ||||
06-11-2024 | 19:36 | 20:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B06. | ||||
05-11-2024 | 19:42 | 20:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A03. | ||||
04-11-2024 | 19:35 | 20:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A31. | ||||
03-11-2024 | 19:44 | 21:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate D74 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A30. | ||||
02-11-2024 | 19:33 | 20:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A17. | ||||
01-11-2024 | 19:32 | 20:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B02. | ||||
31-10-2024 | 19:32 | 20:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B20. | ||||
30-10-2024 | 19:30 | 20:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A22. | ||||
29-10-2024 | 19:34 | 20:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B6 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B07. | ||||
28-10-2024 | 19:31 | 20:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B10. | ||||
27-10-2024 | 19:36 | 20:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A02. | ||||
26-10-2024 | 18:40 | 19:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B17. | ||||
25-10-2024 | 18:48 | 20:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B17. | ||||
24-10-2024 | 18:37 | 19:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A06. |