Vlucht XQ886 uitgevoerd door SunExpress is gepland
De geschatte vluchtduur van İzmir (Izmir Adnan Menderes International Airport) naar Dublin (Dublin Airport) is 4 uur en 37 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van İzmir naar Dublin is hemelsbreed 3044 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door SunExpress. De terminal waar vlucht XQ886 van vertrekt is I. De gate is 32. Naast vlucht XQ886 vliegt er nog een vlucht van İzmir naar Dublin. Dit is vlucht EI799.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 906 kilogram per persoon. Dit is 10.07 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht XQ886
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
01-05-2024 | 12:56 | 15:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate VCC1. | ||||
29-04-2024 | 12:58 | 15:22 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 31 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate VCC2. | ||||
27-04-2024 | 13:10 | 15:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 303. | ||||
26-04-2024 | 15:05 | 17:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 114 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate VCC1. | ||||
24-04-2024 | 13:05 | 15:22 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 113 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate VCC1. | ||||
22-04-2024 | 13:00 | 15:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 33 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate VCC1. | ||||
20-04-2024 | 12:55 | 15:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 33 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 303. | ||||
19-04-2024 | 15:05 | 17:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate VCC2. | ||||
17-04-2024 | 13:05 | 15:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate VCC2. | ||||
15-04-2024 | 13:05 | 15:49 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 30 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate VCC2. | ||||
13-04-2024 | 13:05 | 15:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 31 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate VCC4. | ||||
12-04-2024 | 15:03 | 17:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate VCC1. | ||||
10-04-2024 | 13:02 | 15:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 29 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate VCC1. | ||||
08-04-2024 | 13:03 | 15:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 30 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate VCC2. | ||||
06-04-2024 | 13:19 | 19:21 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 32 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate VCC2. | ||||
05-04-2024 | 15:48 | 18:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 31 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate VCC2. | ||||
03-04-2024 | 13:17 | 16:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 29 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate GNIB. | ||||
01-04-2024 | 13:03 | 15:41 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 31 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate VCC2. | ||||
30-03-2024 | 13:26 | 14:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 111 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate VCC4. | ||||
27-03-2024 | 10:40 | 12:06 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 32 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate GNIB. | ||||
23-03-2024 | 14:15 | 15:45 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 55 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 114 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate VCC2. | ||||
16-03-2024 | 13:04 | 15:00 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 26 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate VCC1. | ||||
09-03-2024 | 13:17 | 14:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 111 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate VCC4. | ||||
02-03-2024 | 13:10 | 14:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 26 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate VCC2. | ||||
24-02-2024 | 13:03 | 14:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 33 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate VCC3. | ||||
17-02-2024 | 13:10 | 14:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 111 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 301. | ||||
06-01-2024 | 13:09 | 14:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 29 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate VCC4. | ||||
03-01-2024 | 10:49 | 12:39 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate VCC4. | ||||
30-12-2023 | 13:03 | 14:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 29 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate VCC4. | ||||
27-12-2023 | 10:45 | 12:30 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 32 op İzmir is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate VCC4. |