Vlucht B61826 uitgevoerd door Jetblue Airways is gepland
De geschatte vluchtduur van San Antonio (San Antonio International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 3 uur en 2 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van San Antonio naar New York is hemelsbreed 2551 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Jetblue Airways. De terminal waar vlucht B61826 van vertrekt is A. De gate is 15. Naast vlucht B61826 vliegen er nog meer vluchten van San Antonio naar New York. Dit zijn onder andere vlucht AA9123, AA9137, AA9152, AA9170, AA9172, AA9177, AA9180 en AA9190.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 759 kilogram per persoon. Dit is 8.44 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht B61826
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
25-04-2024 | 12:51 | 18:03 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
24-04-2024 | 12:54 | 17:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
23-04-2024 | 13:02 | 17:51 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
22-04-2024 | 12:59 | 17:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
21-04-2024 | 13:36 | 18:21 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
20-04-2024 | 13:28 | 18:12 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
19-04-2024 | 13:29 | 18:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
18-04-2024 | 13:44 | 18:24 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 12. | ||||
17-04-2024 | 13:35 | 18:13 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
16-04-2024 | 13:12 | 18:10 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
15-04-2024 | 13:18 | 18:12 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
14-04-2024 | 13:01 | 17:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
13-04-2024 | 12:55 | 17:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
12-04-2024 | 16:52 | 21:32 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 20. | ||||
11-04-2024 | 16:58 | 21:57 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 43 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 9 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
10-04-2024 | 13:22 | 17:50 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 12. | ||||
09-04-2024 | 13:26 | 18:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 9 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4. | ||||
08-04-2024 | 12:54 | 17:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
07-04-2024 | 13:33 | 18:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
06-04-2024 | 13:40 | 18:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 18. | ||||
05-04-2024 | 13:01 | 17:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4. | ||||
04-04-2024 | 14:18 | 18:57 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
03-04-2024 | 13:16 | 18:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 18. | ||||
02-04-2024 | 14:14 | 18:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
01-04-2024 | 13:08 | 17:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4. | ||||
31-03-2024 | 17:21 | 22:10 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 56 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 12. | ||||
30-03-2024 | 14:13 | 19:06 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
29-03-2024 | 14:03 | 18:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 14. | ||||
28-03-2024 | 14:09 | 19:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 21. | ||||
27-03-2024 | 15:01 | 19:37 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 11. |