De geschatte vluchtduur van Toronto (Billy Bishop Toronto City Airport) naar Chicago (Chicago Midway International Airport) is 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Toronto naar Chicago is hemelsbreed 712 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door . Naast vlucht P32397 vliegen er nog meer vluchten van Toronto naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht P32385, P32387, P32393, P32395, P32399, PD2385, PD2387 en PD2393.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 212 kilogram per persoon. Dit is 2.35 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht P32397
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
17-05-2024 | 21:18 | 21:37 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. Gate 8 op Toronto is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-05-2024 | 20:50 | 21:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
15-05-2024 | 20:51 | 21:37 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate 9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
14-05-2024 | 20:51 | 21:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 10 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
13-05-2024 | 21:08 | 21:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 10 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
12-05-2024 | 21:18 | 21:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 11 op Toronto is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-05-2024 | 20:52 | 21:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
09-05-2024 | 20:51 | 21:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
08-05-2024 | 20:37 | 21:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
07-05-2024 | 20:52 | 21:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 5 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
06-05-2024 | 21:07 | 21:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
05-05-2024 | 22:16 | 21:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 10 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
03-05-2024 | 21:02 | 21:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 7 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
02-05-2024 | 21:08 | 21:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 8 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
01-05-2024 | 21:16 | 21:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
02-01-2024 | 20:50 | 21:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 9 op Toronto is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-01-2024 | 21:45 | 21:40 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 55 minuten vertraging. Gate 11 op Toronto is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-12-2023 | 22:10 | 21:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
29-12-2023 | 22:00 | 21:40 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 10 minuten vertraging. Gate 8 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
28-12-2023 | 21:11 | 21:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 10 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
27-12-2023 | 20:50 | 21:40 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
26-12-2023 | 20:41 | 21:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 8 op Toronto is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-12-2023 | 20:50 | 21:40 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
22-12-2023 | 21:20 | 21:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 8 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
21-12-2023 | 21:10 | 21:40 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. Gate 8 op Toronto is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-09-2023 | 20:38 | 21:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
03-09-2023 | 20:41 | 21:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
01-09-2023 | 20:45 | 21:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 10 op Toronto is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-08-2023 | 21:10 | 21:32 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. Gate 9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
30-08-2023 | 22:06 | 21:32 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 21 minuten vertraging. Gate 8 op Toronto is gebruikt om vanaf te vertrekken. |