Vlucht PG4266 uitgevoerd door Bangkok Airways is gepland
PG4266 is een codeshared vlucht met MF833 uitgevoerd door Xiamen Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Xiamen (Xiamen Gaoqi International Airport) naar Bangkok (Suvarnabhumi Airport) is 3 uur en 36 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Xiamen naar Bangkok is hemelsbreed 2185 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Bangkok Airways. De terminal waar vlucht PG4266 van vertrekt is 3. Naast vlucht PG4266 vliegen er nog meer vluchten van Xiamen naar Bangkok. Dit zijn vlucht MF833, MF843, MF853 en PG4268.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 650 kilogram per persoon. Dit is 7.23 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht PG4266
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-05-2024 | 13:54 | 16:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
17-05-2024 | 14:04 | 16:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
16-05-2024 | 14:06 | 16:53 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. | ||||
15-05-2024 | 13:52 | 16:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
14-05-2024 | 13:43 | 16:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
13-05-2024 | 14:07 | 17:09 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. | ||||
12-05-2024 | 15:31 | 18:17 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 37 minuten vertraging. | ||||
11-05-2024 | 13:57 | 16:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
10-05-2024 | 14:11 | 17:10 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. | ||||
09-05-2024 | 13:47 | 16:41 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. | ||||
08-05-2024 | 14:14 | 16:56 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. | ||||
07-05-2024 | 14:17 | 17:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. | ||||
06-05-2024 | 14:12 | 16:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. | ||||
05-05-2024 | 14:31 | 17:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. | ||||
04-05-2024 | 14:50 | 17:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 58 minuten vertraging. | ||||
03-05-2024 | 13:51 | 16:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
02-05-2024 | 14:23 | 17:08 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. | ||||
01-05-2024 | 17:09 | 19:49 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 9 minuten vertraging. | ||||
30-04-2024 | 18:59 | 21:45 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 uur en 5 minuten vertraging. | ||||
29-04-2024 | 13:59 | 16:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
28-04-2024 | 14:12 | 16:53 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. | ||||
27-04-2024 | 14:12 | 17:00 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. | ||||
26-04-2024 | 15:17 | 16:40 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 5 minuten vertraging. | ||||
25-04-2024 | 17:34 | 20:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 42 minuten vertraging. | ||||
24-04-2024 | 14:14 | 17:01 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. | ||||
23-04-2024 | 17:20 | 20:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 25 minuten vertraging. | ||||
22-04-2024 | 15:30 | 18:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 34 minuten vertraging. | ||||
21-04-2024 | 16:17 | 19:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 43 minuten vertraging. | ||||
20-04-2024 | 14:12 | 17:01 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. | ||||
19-04-2024 | 14:19 | 17:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. |