Vlucht EY5860 uitgevoerd door Etihad is geland
Vlucht EY5860 heeft 29 minuten vertraging
EY5860 is een codeshared vlucht met A51147 uitgevoerd door HOP!. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Warschau (Warsaw Chopin Airport) naar Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) is 2 uur en 35 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Warschau naar Parijs is hemelsbreed 1342 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Etihad. De terminal waar vlucht EY5860 van vertrekt is A. De gate is 43. Naast vlucht EY5860 vliegen er nog meer vluchten van Warschau naar Parijs. Dit zijn onder andere vlucht A51047, A51147, A51347, AC6749, AC6751, AF1047, AF1147 en AF1247.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 400 kilogram per persoon. Dit is 4.44 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht EY5860
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
04-05-2024 | 12:14 | 14:34 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 43 op Warschau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-05-2024 | 12:28 | 14:40 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 37 op Warschau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-05-2024 | 11:58 | 14:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 41 op Warschau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-05-2024 | 11:30 | 13:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 30 op Warschau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-04-2024 | 11:39 | 14:03 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
29-04-2024 | 11:50 | 14:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 30 op Warschau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-04-2024 | 11:51 | 14:29 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 41 op Warschau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-04-2024 | 11:48 | 14:13 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 41 op Warschau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-04-2024 | 12:11 | 14:27 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 43 op Warschau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-04-2024 | 11:40 | 14:05 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
24-04-2024 | 11:42 | 13:56 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 37 op Warschau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-04-2024 | 11:39 | 13:51 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 32 op Warschau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-04-2024 | 11:45 | 14:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 32 op Warschau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-04-2024 | 11:36 | 13:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
20-04-2024 | 11:33 | 14:06 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 32 op Warschau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-04-2024 | 11:49 | 14:09 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 37 op Warschau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-04-2024 | 11:41 | 13:57 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 32 op Warschau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-04-2024 | 11:52 | 14:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 44 op Warschau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-04-2024 | 11:27 | 13:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 24 op Warschau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-04-2024 | 11:38 | 14:11 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
14-04-2024 | 11:41 | 14:17 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 43 op Warschau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-04-2024 | 11:26 | 13:51 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
12-04-2024 | 13:33 | 15:50 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 45 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
11-04-2024 | 11:40 | 13:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 32 op Warschau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-04-2024 | 11:36 | 14:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 37 op Warschau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-04-2024 | 11:36 | 14:00 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
08-04-2024 | 11:27 | 14:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
07-04-2024 | 11:31 | 14:01 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
06-04-2024 | 11:31 | 14:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 41 op Warschau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-04-2024 | 11:47 | 14:17 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 37 op Warschau is gebruikt om vanaf te vertrekken. |