Vlucht CM1734
Vlucht CM1734 uitgevoerd door Copa Airlines is geland
CM1734 is een codeshared vlucht met YV6031 uitgevoerd door Mesa Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Tulsa (Tulsa International Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 49 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Tulsa naar Houston is hemelsbreed 692 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Copa Airlines. Naast vlucht CM1734 vliegen er nog meer vluchten van Tulsa naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht AC4768, C53282, C54226, C54228, C54246, C54272, C54279 en C54334.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 206 kilogram per persoon. Dit is 2.29 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht CM1734
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 06:53 | 08:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
21-11-2024 | 07:05 | 08:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
20-11-2024 | 06:55 | 08:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 2. | ||||
19-11-2024 | 06:57 | 08:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
18-11-2024 | 06:53 | 08:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
17-11-2024 | 06:56 | 08:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 9. | ||||
16-11-2024 | 07:10 | 08:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
15-11-2024 | 06:56 | 08:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 3. | ||||
14-11-2024 | 06:55 | 08:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
13-11-2024 | 07:19 | 08:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
12-11-2024 | 06:53 | 08:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
11-11-2024 | 06:54 | 08:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
10-11-2024 | 06:59 | 08:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 20. | ||||
09-11-2024 | 06:48 | 08:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
08-11-2024 | 06:57 | 09:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
07-11-2024 | 06:56 | 08:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
06-11-2024 | 06:59 | 08:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 3. | ||||
05-11-2024 | 06:55 | 08:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
04-11-2024 | 13:46 | 15:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 uur en 46 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B4 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
03-11-2024 | 06:57 | 08:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B8 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
02-11-2024 | 06:57 | 08:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B8 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 3. | ||||
01-11-2024 | 07:22 | 08:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B8 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 9. | ||||
31-10-2024 | 13:20 | 14:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 uur en 20 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B8 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 9. | ||||
30-10-2024 | 06:55 | 08:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B8 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 3. | ||||
29-10-2024 | 06:55 | 08:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B8 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
28-10-2024 | 06:57 | 08:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
27-10-2024 | 06:56 | 08:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 8. | ||||
26-10-2024 | 06:59 | 08:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 35. | ||||
25-10-2024 | 06:55 | 08:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
24-10-2024 | 06:50 | 08:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 33. |