Vlucht A3975 uitgevoerd door Aegean Airlines is geland
Vlucht A3975 heeft 56 minuten vertraging
A3975 is een codeshared vlucht met OA975 uitgevoerd door Olympic Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Podgorica (Podgorica Airport) naar Athene (Eleftherios Venizelos International Airport) is 45 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Podgorica naar Athene is hemelsbreed 633 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Aegean Airlines. Naast vlucht A3975 vliegt er nog een vlucht van Podgorica naar Athene. Dit is vlucht OA975.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 188 kilogram per persoon. Dit is 2.09 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht A3975
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
04-05-2024 | 18:35 | 21:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 56 minuten vertraging. | ||||
30-04-2024 | 19:15 | 22:28 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. | ||||
27-04-2024 | 18:35 | 21:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
23-04-2024 | 19:15 | 22:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. | ||||
20-04-2024 | 18:35 | 21:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
16-04-2024 | 19:15 | 22:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
13-04-2024 | 18:35 | 21:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. | ||||
09-04-2024 | 19:15 | 22:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
06-04-2024 | 18:35 | 21:53 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. | ||||
02-04-2024 | 19:15 | 22:08 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
27-03-2024 | 17:50 | 20:42 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. | ||||
25-03-2024 | 17:50 | 20:51 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. | ||||
24-03-2024 | 17:50 | 20:30 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
20-03-2024 | 17:50 | 21:03 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. | ||||
17-03-2024 | 17:50 | 20:59 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. | ||||
13-03-2024 | 17:50 | 20:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
10-03-2024 | 17:50 | 20:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
06-03-2024 | 17:50 | 20:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
03-03-2024 | 17:50 | 20:43 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. | ||||
28-02-2024 | 17:50 | 20:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
25-02-2024 | 17:50 | 21:06 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. | ||||
21-02-2024 | 17:50 | 20:45 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. | ||||
18-02-2024 | 17:50 | 20:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
14-02-2024 | 18:40 | 21:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 50 minuten vertraging. | ||||
11-02-2024 | 17:50 | 20:46 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. | ||||
07-02-2024 | 17:50 | 21:07 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. | ||||
20-12-2023 | 17:00 | 19:45 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
17-12-2023 | 17:00 | 19:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. | ||||
06-12-2023 | 17:00 | 20:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. | ||||
03-12-2023 | 17:00 | 19:42 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. |