De geschatte vluchtduur van () naar () is . De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van naar is hemelsbreed 0 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door . Naast vlucht DL4896 vliegen er nog meer vluchten van naar . Dit zijn onder andere vlucht 9E4723, 9E4762, 9E4805, 9E4807, 9E4814, 9E4833, 9E4841 en 9E4868.
Voorgaande vluchten van vlucht DL4896
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
06-05-2024 | 12:20 | 13:36 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 25 op is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op was op gate B11. | ||||
05-05-2024 | 12:27 | 13:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 25 op is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op was op gate B18. | ||||
03-05-2024 | 12:20 | 13:49 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 25 op is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op was op gate B2. | ||||
02-05-2024 | 12:15 | 13:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 25 op is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op was op gate B2. | ||||
01-05-2024 | 12:19 | 13:59 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 25 op is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op was op gate B18. | ||||
30-04-2024 | 12:16 | 13:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 25 op is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op was op gate B2. | ||||
29-04-2024 | 12:16 | 13:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 25 op is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op was op gate B7. | ||||
28-04-2024 | 12:20 | 13:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 25 op is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op was op gate B7. | ||||
26-04-2024 | 12:16 | 13:49 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 25 op is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op was op gate B7. | ||||
25-04-2024 | 12:01 | 13:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 25 op is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op was op gate B8. | ||||
24-04-2024 | 12:15 | 13:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 25 op is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op was op gate B18. | ||||
23-04-2024 | 12:18 | 13:41 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 20 op is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op was op gate C15. | ||||
22-04-2024 | 12:15 | 13:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 24 op is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op was op gate B6. | ||||
21-04-2024 | 12:20 | 13:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 24 op is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op was op gate B1. | ||||
19-04-2024 | 12:15 | 13:39 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 24 op is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op was op gate B4. | ||||
18-04-2024 | 12:15 | 13:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 24 op is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op was op gate C11. | ||||
17-04-2024 | 12:24 | 13:52 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 20 op is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op was op gate B6. | ||||
16-04-2024 | 12:17 | 13:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 25 op is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op was op gate B8. | ||||
14-04-2024 | 12:15 | 13:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 25 op is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op was op gate B7. | ||||
10-04-2024 | 12:20 | 13:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 23 op is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op was op gate B20. | ||||
09-04-2024 | 12:45 | 14:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 24 op is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op was op gate B8. |