Vlucht B66575
Vlucht B66575 uitgevoerd door Jetblue Airways is geland
B66575 is een codeshared vlucht met QR971 uitgevoerd door Qatar Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Ho Chi Minh City (Tan Son Nhat International Airport) naar Doha (Hamad International Airport) is 7 uur en 8 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Ho Chi Minh City naar Doha is hemelsbreed 5995 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Jetblue Airways. De terminal waar vlucht B66575 van vertrekt is 2. Op Hamad International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht B66575. Naast vlucht B66575 vliegen er nog meer vluchten van Ho Chi Minh City naar Doha. Dit zijn onder andere vlucht AA8198, AA8312, AT5727, AT9739, AY6674, B66555, BA2358 en BA6183.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1784 kilogram per persoon. Dit is 19.82 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht B66575
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 19:32 | 23:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
22-11-2024 | 19:33 | 23:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
21-11-2024 | 19:39 | 23:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
20-11-2024 | 19:37 | 23:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
19-11-2024 | 19:38 | 23:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
18-11-2024 | 19:49 | 23:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
17-11-2024 | 19:34 | 23:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
16-11-2024 | 19:41 | 23:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
15-11-2024 | 19:41 | 23:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
14-11-2024 | 19:43 | 23:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
13-11-2024 | 19:38 | 23:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
12-11-2024 | 19:34 | 23:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
11-11-2024 | 19:34 | 23:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
10-11-2024 | 19:45 | 23:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
09-11-2024 | 19:49 | 23:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
08-11-2024 | 20:15 | 23:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. | ||||
07-11-2024 | 21:09 | 23:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. | ||||
06-11-2024 | 19:42 | 23:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
05-11-2024 | 19:44 | 23:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
04-11-2024 | 19:55 | 23:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
03-11-2024 | 19:36 | 22:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
02-11-2024 | 19:26 | 22:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
01-11-2024 | 19:38 | 22:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
31-10-2024 | 19:48 | 23:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
30-10-2024 | 19:31 | 22:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
29-10-2024 | 19:30 | 22:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
28-10-2024 | 19:42 | 23:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
27-10-2024 | 19:46 | 23:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
26-10-2024 | 19:54 | 23:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
25-10-2024 | 20:06 | 23:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. |