Vlucht AS328 uitgevoerd door Alaska Airlines is gepland
Vlucht AS328 heeft 49 minuten vertraging
De geschatte vluchtduur van Seattle (Seattle-Tacoma International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 3 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Seattle naar Chicago is hemelsbreed 2761 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Alaska Airlines. Naast vlucht AS328 vliegen er nog meer vluchten van Seattle naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1071, AA1119, AA1181, AA1240, AA1540, AA1753, AA1759 en AA1887.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 822 kilogram per persoon. Dit is 9.13 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AS328
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
11-05-2024 | 00:19 | 06:01 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
09-05-2024 | 23:53 | 05:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N11 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
08-05-2024 | 23:44 | 06:06 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N10 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E15. | ||||
07-05-2024 | 23:42 | 05:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C18 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
07-05-2024 | 00:17 | 06:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 59 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N18 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
06-05-2024 | 00:44 | 06:40 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 55 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C15 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
04-05-2024 | 23:37 | 05:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
04-05-2024 | 00:06 | 05:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D3 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
02-05-2024 | 23:33 | 05:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N2 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
01-05-2024 | 23:41 | 05:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E15. | ||||
30-04-2024 | 23:41 | 05:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C15 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
29-04-2024 | 23:50 | 05:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N2 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
28-04-2024 | 23:58 | 05:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N4 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
27-04-2024 | 23:37 | 05:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D4 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E15. | ||||
26-04-2024 | 23:54 | 05:49 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
25-04-2024 | 23:42 | 05:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C18 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
24-04-2024 | 23:41 | 05:18 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N10 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
23-04-2024 | 23:40 | 05:15 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N5 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
22-04-2024 | 23:41 | 05:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C11 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E15. | ||||
22-04-2024 | 00:22 | 06:03 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C20 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
21-04-2024 | 00:10 | 05:54 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C20 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
20-04-2024 | 00:09 | 05:48 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C11 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
18-04-2024 | 23:44 | 05:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N17 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E15. | ||||
18-04-2024 | 00:20 | 06:08 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C17 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
17-04-2024 | 00:53 | 06:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 59 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D2 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E15. | ||||
15-04-2024 | 23:38 | 06:09 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E15. | ||||
14-04-2024 | 23:41 | 05:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C11 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
13-04-2024 | 23:31 | 05:20 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D3 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
12-04-2024 | 23:34 | 05:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E15. | ||||
11-04-2024 | 23:44 | 05:21 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N13 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E15. |