Vlucht UA6180

Vlucht UA6180 uitgevoerd door United Airlines is gepland

Vertrekt van Louisville
Verenigde Staten - Louisville International Airport

Vertrekt: 11:45

Aankomst op Houston
Verenigde Staten - George Bush Intercontinental Airport

Aankomst: 14:46


UA6180 is een codeshared vlucht met YV6180 uitgevoerd door Mesa Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Louisville (Louisville International Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 2 uur en 30 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Louisville naar Houston is hemelsbreed 1268 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. De terminal waar vlucht UA6180 van vertrekt is A. De gate is 4. Naast vlucht UA6180 vliegen er nog meer vluchten van Louisville naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht 5Y2584, 5Y2772, 5Y2774, 5Y772, 5Y774, AA4730, AA9920 en CM1686.

Voorgaande vluchten van vlucht UA6180

DatumVertrekAankomstStatus
01-05-202407:0208:41geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A9 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5.
30-04-202406:5108:25geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 9.
29-04-202406:5608:41geland...
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A14 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 2.
28-04-202406:5308:13geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A12 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 8.
27-04-202407:0008:38geland...
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A12 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 3.
26-04-202406:5708:37geland...
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A12 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4.
25-04-202407:3408:57geland...
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A14 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7.
24-04-202406:5308:19geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A14 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 9.
23-04-202406:5208:05geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A14 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5.
22-04-202406:5208:14geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A14 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7.
21-04-202406:5708:35geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A14 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4.
Vlucht UA6180 had op 25-04-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 21 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 11 vluchten is 7 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van UA6180 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.