Vlucht AA1460 uitgevoerd door American Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 14 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Chicago is hemelsbreed 1039 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA1460 van vertrekt is 2. De gate is D9. Naast vlucht AA1460 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I141, 1I646, AA1282, AA1899, AA2043, AA2376, AA2452 en AA2849.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 309 kilogram per persoon. Dit is 3.44 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA1460
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
11-05-2024 | 05:55 | 07:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C25 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K19. | ||||
10-05-2024 | 05:58 | 07:06 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
09-05-2024 | 05:56 | 07:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K5. | ||||
08-05-2024 | 06:02 | 07:18 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C25 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
07-05-2024 | 05:54 | 07:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H14. | ||||
06-05-2024 | 05:56 | 07:04 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C23 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K6. | ||||
05-05-2024 | 06:03 | 07:13 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C25 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
04-05-2024 | 05:53 | 07:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K1. | ||||
03-05-2024 | 05:52 | 07:07 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K4. | ||||
02-05-2024 | 05:53 | 07:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C23 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K4. | ||||
01-05-2024 | 05:59 | 07:07 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
29-04-2024 | 05:54 | 06:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C25 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K18. | ||||
28-04-2024 | 05:53 | 06:51 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C25 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K6. | ||||
27-04-2024 | 05:53 | 06:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K3. | ||||
26-04-2024 | 05:54 | 07:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C21 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K3. | ||||
25-04-2024 | 05:55 | 07:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15. | ||||
24-04-2024 | 05:57 | 07:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C21 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
22-04-2024 | 05:56 | 07:13 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C23 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K3. | ||||
21-04-2024 | 05:57 | 07:10 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C25 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
20-04-2024 | 05:52 | 07:06 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K3. | ||||
19-04-2024 | 05:54 | 07:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C25 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
18-04-2024 | 05:54 | 07:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C25 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
17-04-2024 | 05:56 | 07:01 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C25 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
15-04-2024 | 05:55 | 07:06 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C25 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
14-04-2024 | 05:55 | 07:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C22 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
13-04-2024 | 05:54 | 07:08 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C25 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K19. | ||||
12-04-2024 | 05:53 | 07:15 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C21 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
11-04-2024 | 05:54 | 07:08 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
10-04-2024 | 05:48 | 06:56 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C25 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K1. | ||||
08-04-2024 | 05:56 | 06:59 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C25 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K18. |