Vlucht DE145 uitgevoerd door Condor is geland
Vlucht DE145 heeft 14 minuten vertraging
De geschatte vluchtduur van Prishtina (Pristina International Airport (PIA)) naar Düsseldorf (Düsseldorf International Airport) is 2 uur en 43 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Prishtina naar Düsseldorf is hemelsbreed 1449 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Condor. Naast vlucht DE145 vliegen er nog meer vluchten van Prishtina naar Düsseldorf. Dit zijn vlucht E26604, E65703, EW5701, EW5703, EW6604, EW6950 en X96604.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 431 kilogram per persoon. Dit is 4.79 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht DE145
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
26-04-2024 | 13:54 | 16:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. | ||||
24-04-2024 | 09:40 | 12:00 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
22-04-2024 | 19:21 | 21:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
21-04-2024 | 09:40 | 12:12 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate C46. | ||||
20-04-2024 | 09:08 | 11:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
19-04-2024 | 13:35 | 16:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De aankomst op was op gate C37. | ||||
17-04-2024 | 09:30 | 12:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
15-04-2024 | 19:17 | 21:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B25. | ||||
14-04-2024 | 09:43 | 12:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate C31. | ||||
13-04-2024 | 09:03 | 11:39 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
12-04-2024 | 13:58 | 16:30 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. | ||||
10-04-2024 | 09:26 | 11:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
08-04-2024 | 19:25 | 21:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B23. | ||||
07-04-2024 | 09:43 | 12:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
06-04-2024 | 09:05 | 11:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate C36. | ||||
05-04-2024 | 15:52 | 18:31 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 31 minuten vertraging. | ||||
03-04-2024 | 09:35 | 12:07 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
01-04-2024 | 19:19 | 21:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
31-03-2024 | 09:45 | 12:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate C46. | ||||
30-03-2024 | 17:47 | 20:00 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
29-03-2024 | 19:15 | 21:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
27-03-2024 | 13:58 | 16:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
25-03-2024 | 19:38 | 22:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
24-03-2024 | 19:20 | 22:13 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. | ||||
23-03-2024 | 18:47 | 21:08 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De aankomst op was op gate C46. | ||||
22-03-2024 | 19:11 | 21:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
20-03-2024 | 14:05 | 16:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
18-03-2024 | 19:19 | 21:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B25. | ||||
17-03-2024 | 19:00 | 21:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B23. | ||||
16-03-2024 | 17:50 | 20:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. |