Vlucht VA6014
Vlucht VA6014 uitgevoerd door Virgin Australia is geland
VA6014 is een codeshared vlucht met QR292 uitgevoerd door Qatar Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Praag (Prague Vaclav Havel Airport) naar Doha (Hamad International Airport) is 5 uur en 1 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Praag naar Doha is hemelsbreed 4219 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Virgin Australia. De terminal waar vlucht VA6014 van vertrekt is 1. De gate is A7. Naast vlucht VA6014 vliegen er nog meer vluchten van Praag naar Doha. Dit zijn onder andere vlucht AY6511, FB1919, FB1921, FB1935, FB1937, QR290, QR292 en UL3050.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1256 kilogram per persoon. Dit is 13.95 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht VA6014
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 14:52 | 22:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A7 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-11-2024 | 14:59 | 22:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A7 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 14:45 | 22:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A7 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 15:05 | 22:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate A7 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 14:53 | 22:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A7 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-11-2024 | 14:47 | 22:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A7 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 14:46 | 22:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A7 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 14:50 | 22:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A7 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 14:52 | 22:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A7 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 14:49 | 22:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A4 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 14:54 | 22:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B1 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 15:01 | 22:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A4 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-11-2024 | 15:15 | 22:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A4 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 14:43 | 21:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A4 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 14:50 | 22:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A4 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 14:51 | 21:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A7 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 14:49 | 22:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A7 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 14:57 | 22:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A7 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 14:49 | 22:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A7 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 14:51 | 22:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A7 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 14:44 | 22:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A7 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 14:54 | 22:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A7 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 14:40 | 21:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A7 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2024 | 16:37 | 23:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 52 minuten vertraging. Gate A7 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2024 | 15:52 | 22:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A7 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-10-2024 | 15:42 | 22:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A7 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-10-2024 | 15:55 | 22:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. Gate A7 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-10-2024 | 15:49 | 22:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate A7 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-10-2024 | 15:45 | 22:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A7 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-10-2024 | 16:14 | 22:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. Gate A7 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. |