Vlucht NZ6719
Vlucht NZ6719 uitgevoerd door Air New Zealand is geland
Vertrokken van Pittsburgh
Verenigde Staten - Pittsburgh International Airport
Vertrokken: 05:59 06:00
NZ6719 is een codeshared vlucht met UA2491 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Pittsburgh (Pittsburgh International Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 2 uur en 8 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Pittsburgh naar Houston is hemelsbreed 1796 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air New Zealand. Naast vlucht NZ6719 vliegen er nog meer vluchten van Pittsburgh naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht EK6325, NK2171, NK3259, NZ6835, NZ6836, NZ6838, OO5339 en UA1387.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 535 kilogram per persoon. Dit is 5.94 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht NZ6719
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 05:59 | 07:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 14. | ||||
22-11-2024 | 06:08 | 08:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 22. | ||||
21-11-2024 | 05:58 | 07:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 9. | ||||
20-11-2024 | 05:54 | 07:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
19-11-2024 | 05:55 | 08:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 17. | ||||
18-11-2024 | 05:59 | 08:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 12. | ||||
17-11-2024 | 05:55 | 07:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 14. | ||||
16-11-2024 | 05:55 | 07:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 12. | ||||
15-11-2024 | 05:52 | 07:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 39. | ||||
14-11-2024 | 05:53 | 07:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 8. | ||||
13-11-2024 | 05:55 | 08:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 43. | ||||
12-11-2024 | 05:56 | 08:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 21. | ||||
11-11-2024 | 05:55 | 08:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 11. | ||||
10-11-2024 | 06:01 | 08:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
09-11-2024 | 06:00 | 08:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 43. | ||||
08-11-2024 | 05:58 | 08:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
07-11-2024 | 05:54 | 08:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 24. | ||||
06-11-2024 | 05:55 | 08:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
05-11-2024 | 05:54 | 09:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 11. | ||||
04-11-2024 | 05:53 | 07:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 34. | ||||
03-11-2024 | 05:52 | 07:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 20. | ||||
02-11-2024 | 05:48 | 08:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
01-11-2024 | 05:58 | 07:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 35. | ||||
31-10-2024 | 05:54 | 07:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 19. | ||||
30-10-2024 | 05:53 | 07:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
29-10-2024 | 06:00 | 07:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 14. | ||||
28-10-2024 | 05:52 | 07:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 21. | ||||
27-10-2024 | 05:57 | 08:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A14 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
26-10-2024 | 06:31 | 08:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 32. | ||||
25-10-2024 | 06:23 | 08:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. |