Vlucht EK6325

Vlucht EK6325 uitgevoerd door Emirates is gepland

Vertrekt van Pittsburgh
Verenigde Staten - Pittsburgh International Airport

Vertrekt: 13:08

Aankomst op Houston
Verenigde Staten - George Bush Intercontinental Airport

Aankomst: 15:36


EK6325 is een codeshared vlucht met YV6378 uitgevoerd door Mesa Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Pittsburgh (Pittsburgh International Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 2 uur en 8 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Pittsburgh naar Houston is hemelsbreed 1796 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Emirates. Naast vlucht EK6325 vliegen er nog meer vluchten van Pittsburgh naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht NK2171, NK3259, NZ6719, NZ6835, NZ6836, NZ6838, OO5339 en UA1387.

Voorgaande vluchten van vlucht EK6325

DatumVertrekAankomstStatus
22-11-202412:5614:42geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6.
21-11-202413:0515:29geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 28.
20-11-202413:0615:17geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30.
18-11-202413:0215:07geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 33.
17-11-202413:0515:18geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 28.
15-11-202413:0315:15geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 9.
14-11-202413:0015:02geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6.
13-11-202413:0815:15geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 16.
11-11-202413:3015:30geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30.
10-11-202413:0515:19geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7.
08-11-202413:0115:11geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 31.
07-11-202412:5715:15geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7.
06-11-202413:2015:45geland
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30.
03-11-202413:0015:22geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 17.
31-10-202413:0015:20geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 31.
30-10-202413:1015:43geland
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7.
28-10-202413:0615:02geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 35.
27-10-202413:2415:20geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29.
26-10-202412:5114:38geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6.
25-10-202412:4814:38geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7.
24-10-202412:4714:26geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 16.
23-10-202412:4614:37geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29.
22-10-202413:0615:02geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1.
21-10-202412:5414:57geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 16.
20-10-202412:5114:44geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 16.
19-10-202412:5614:50geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 28.
18-10-202412:4914:57geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29.
17-10-202412:5315:11geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7.
16-10-202412:5114:42geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6.
15-10-202412:5115:08geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6.
Vlucht EK6325 had op 06-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 9 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 5 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van EK6325 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top