De geschatte vluchtduur van Pittsburgh (Pittsburgh International Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 2 uur en 8 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Pittsburgh naar Houston is hemelsbreed 1796 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Emirates. Naast vlucht EK6325 vliegen er nog meer vluchten van Pittsburgh naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht NZ6719, NZ6835, NZ6836, NZ6838, OO5339, UA1387, UA1401 en UA1450.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 535 kilogram per persoon. Dit is 5.94 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht EK6325
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
30-04-2024 | 12:29 | 14:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29. | ||||
29-04-2024 | 12:27 | 14:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 36. | ||||
26-04-2024 | 12:31 | 14:41 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
25-04-2024 | 12:30 | 14:36 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6. | ||||
24-04-2024 | 12:30 | 14:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
23-04-2024 | 12:32 | 14:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
22-04-2024 | 12:29 | 14:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 16. | ||||
19-04-2024 | 12:34 | 14:50 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
18-04-2024 | 12:31 | 14:51 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
17-04-2024 | 12:26 | 14:50 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6. | ||||
16-04-2024 | 12:30 | 14:41 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
15-04-2024 | 12:30 | 14:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6. | ||||
12-04-2024 | 12:27 | 14:36 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
11-04-2024 | 12:27 | 14:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
10-04-2024 | 12:33 | 15:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
09-04-2024 | 13:12 | 16:09 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
08-04-2024 | 12:40 | 15:50 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 55 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
05-04-2024 | 12:37 | 15:02 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6. | ||||
04-04-2024 | 12:48 | 14:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
03-04-2024 | 14:00 | 16:04 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 16. | ||||
02-04-2024 | 20:59 | 23:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 uur en 41 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6. | ||||
01-04-2024 | 12:31 | 14:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 9. | ||||
29-03-2024 | 12:45 | 14:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 32. | ||||
28-03-2024 | 12:48 | 14:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6. | ||||
27-03-2024 | 12:45 | 15:10 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6. | ||||
25-03-2024 | 12:48 | 15:20 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
22-03-2024 | 12:44 | 14:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
21-03-2024 | 13:10 | 15:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
20-03-2024 | 12:48 | 15:03 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
18-03-2024 | 12:47 | 15:12 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6. |