Vlucht A37077 uitgevoerd door Aegean Airlines is geland
Vlucht A37077 heeft 2 uur en 15 minuten vertraging
A37077 is een codeshared vlucht met OA77 uitgevoerd door Olympic Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Paros Island (Paros National Airport) naar Athene (Eleftherios Venizelos International Airport) is 40 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Paros Island naar Athene is hemelsbreed 143 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Aegean Airlines. Naast vlucht A37077 vliegen er nog meer vluchten van Paros Island naar Athene. Dit zijn onder andere vlucht A37059, A37061, A37063, A37065, A37067, A37069, A37071 en A37073.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 43 kilogram per persoon. Dit is 0.47 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht A37077
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
16-05-2024 | 20:40 | 18:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 30 minuten vertraging. | ||||
15-05-2024 | 18:40 | 19:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. | ||||
14-05-2024 | 18:30 | 19:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. | ||||
13-05-2024 | 18:30 | 19:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. | ||||
12-05-2024 | 18:20 | 18:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
11-05-2024 | 18:30 | 19:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. | ||||
10-05-2024 | 18:45 | 19:27 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. | ||||
09-05-2024 | 18:25 | 19:24 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. | ||||
08-05-2024 | 18:35 | 19:21 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. | ||||
07-05-2024 | 12:10 | 13:06 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. | ||||
06-05-2024 | 18:45 | 18:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. | ||||
03-05-2024 | 19:10 | 20:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur vertraging. | ||||
02-05-2024 | 15:05 | 15:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
13-10-2023 | 18:00 | 18:20 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
09-10-2023 | 18:00 | 18:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
08-10-2023 | 18:00 | 18:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
07-10-2023 | 18:00 | 18:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
06-10-2023 | 18:30 | 19:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. | ||||
30-09-2023 | 18:30 | 19:04 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. | ||||
29-09-2023 | 18:40 | 19:28 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. | ||||
28-09-2023 | 18:55 | 19:30 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. | ||||
27-09-2023 | 18:25 | 19:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. | ||||
26-09-2023 | 18:20 | 18:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
25-09-2023 | 18:10 | 19:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. | ||||
23-09-2023 | 18:30 | 19:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. | ||||
22-09-2023 | 18:30 | 19:10 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. | ||||
21-09-2023 | 18:20 | 18:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
20-09-2023 | 18:30 | 19:13 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. | ||||
19-09-2023 | 18:10 | 19:00 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
18-09-2023 | 18:50 | 19:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. |