Vlucht VY8369
Vlucht VY8369 uitgevoerd door Vueling Airlines is geland
De geschatte vluchtduur van Ranón (Asturias Airport) naar Amsterdam (Amsterdam Airport Schiphol) is 1 uur en 29 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Ranón naar Amsterdam is hemelsbreed 1259 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Vueling Airlines. Op Amsterdam Airport Schiphol zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht VY8369. Naast vlucht VY8369 vliegen er nog meer vluchten van Ranón naar Amsterdam. Dit zijn vlucht IB5870, QR3608, QR3715 en VY8329.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 375 kilogram per persoon. Dit is 4.16 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht VY8369
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 09:10 | 11:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B17. | ||||
19-11-2024 | 09:15 | 11:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B17. | ||||
16-11-2024 | 09:05 | 11:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B35. | ||||
12-11-2024 | 09:10 | 11:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B17. | ||||
09-11-2024 | 09:25 | 11:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De aankomst op was op gate B23. | ||||
05-11-2024 | 09:59 | 12:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De aankomst op was op gate B31. | ||||
02-11-2024 | 09:09 | 11:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B17. | ||||
29-10-2024 | 10:03 | 12:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. | ||||
26-10-2024 | 21:13 | 23:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 34 minuten vertraging. | ||||
22-10-2024 | 19:07 | 21:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
19-10-2024 | 19:54 | 22:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. | ||||
15-10-2024 | 19:11 | 21:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
12-10-2024 | 19:48 | 22:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. | ||||
08-10-2024 | 19:37 | 21:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. | ||||
05-10-2024 | 19:42 | 21:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
01-10-2024 | 20:04 | 22:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 49 minuten vertraging. | ||||
28-09-2024 | 20:03 | 22:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. | ||||
24-09-2024 | 19:58 | 22:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. | ||||
21-09-2024 | 19:27 | 21:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
17-09-2024 | 19:06 | 21:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
14-09-2024 | 21:25 | 23:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 49 minuten vertraging. | ||||
10-09-2024 | 19:21 | 21:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
07-09-2024 | 21:07 | 22:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 3 minuten vertraging. | ||||
05-09-2024 | 19:13 | 21:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
03-09-2024 | 19:19 | 21:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
31-08-2024 | 19:41 | 21:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
29-08-2024 | 19:17 | 21:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
27-08-2024 | 19:07 | 21:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
24-08-2024 | 20:21 | 22:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. Gate 8 op Ranón is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-08-2024 | 19:11 | 21:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 7 op Ranón is gebruikt om vanaf te vertrekken. |