De geschatte vluchtduur van Nice (Nice Cote d'Azur International Airport) naar Zurich (Zurich Airport) is 31 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Nice naar Zurich is hemelsbreed 435 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door AirBaltic. Naast vlucht BT569 vliegen er nog meer vluchten van Nice naar Zurich. Dit zijn onder andere vlucht 2L561, 2L563, 2L565, 2L567, 2L569, AC6759, AC6793 en BT561.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 129 kilogram per persoon. Dit is 1.44 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht BT569
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
01-05-2024 | 15:02 | 16:21 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A84. | ||||
30-04-2024 | 14:49 | 16:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A32 op Nice is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Zurich was op gate A84. | ||||
29-04-2024 | 15:10 | 16:21 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A06 op Nice is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Zurich was op gate A74. | ||||
28-04-2024 | 14:56 | 16:02 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
24-04-2024 | 14:43 | 15:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
22-04-2024 | 15:20 | 16:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A73. | ||||
17-04-2024 | 14:51 | 16:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
16-04-2024 | 15:04 | 16:24 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A84. | ||||
14-04-2024 | 15:02 | 16:07 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A84. | ||||
13-04-2024 | 14:47 | 16:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A84. | ||||
09-04-2024 | 15:46 | 16:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A31 op Nice is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Zurich was op gate A85. | ||||
08-04-2024 | 14:50 | 16:05 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
06-04-2024 | 15:14 | 16:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A63. | ||||
01-04-2024 | 16:03 | 17:24 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A10 op Nice is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Zurich was op gate A72. | ||||
15-03-2024 | 14:59 | 16:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A81. | ||||
10-03-2024 | 15:23 | 16:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A85. | ||||
08-03-2024 | 15:02 | 16:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A84. | ||||
01-03-2024 | 14:50 | 15:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A85. | ||||
29-12-2023 | 14:47 | 15:57 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate B39. | ||||
18-12-2023 | 14:38 | 15:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A63. | ||||
16-12-2023 | 16:09 | 17:30 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate B34. | ||||
03-11-2023 | 14:58 | 16:11 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
30-10-2023 | 14:41 | 16:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate B43. |