Vlucht FR270
Vlucht FR270 uitgevoerd door Ryanair is gepland
De geschatte vluchtduur van Milaan (Milano Malpensa Airport) naar Barcelona (Barcelona-El Prat Airport) is 51 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Milaan naar Barcelona is hemelsbreed 720 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Ryanair. De terminal waar vlucht FR270 van vertrekt is 1. Naast vlucht FR270 vliegen er nog meer vluchten van Milaan naar Barcelona. Dit zijn onder andere vlucht AV6557, FR7540, FR7555, GW6335, GW6337, GW6341, IB5097 en IB5099.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 214 kilogram per persoon. Dit is 2.38 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht FR270
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 21:03 | 22:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A10 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A10. | ||||
21-11-2024 | 10:13 | 11:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A10 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A10. | ||||
20-11-2024 | 17:29 | 19:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A1 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A1. | ||||
18-11-2024 | 12:40 | 14:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A10 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A10. | ||||
17-11-2024 | 15:16 | 16:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A4 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A4. | ||||
16-11-2024 | 16:05 | 17:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A6. | ||||
15-11-2024 | 21:18 | 22:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. Gate A3 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 10:14 | 11:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A2. | ||||
13-11-2024 | 17:30 | 19:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A1 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A1. | ||||
11-11-2024 | 11:49 | 13:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A2. | ||||
10-11-2024 | 15:24 | 16:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A60 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 15:30 | 16:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A7 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 21:44 | 23:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 54 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A2. | ||||
07-11-2024 | 11:00 | 12:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A2. | ||||
06-11-2024 | 17:24 | 18:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A3 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 15:24 | 16:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 27 minuten vertraging. Gate A7 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 16:50 | 18:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A4 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A4. | ||||
02-11-2024 | 15:35 | 17:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A7 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 20:43 | 22:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A10 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A10. | ||||
31-10-2024 | 09:55 | 11:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A7 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 18:09 | 19:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A2. | ||||
29-10-2024 | 14:46 | 16:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A6. | ||||
28-10-2024 | 13:16 | 14:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 17 minuten vertraging. Gate A60 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 16:53 | 18:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 33 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A4 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A4. | ||||
26-10-2024 | 13:28 | 14:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. Gate A3 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2024 | 08:50 | 10:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A6. | ||||
24-10-2024 | 10:15 | 11:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A2. | ||||
23-10-2024 | 10:46 | 12:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A9 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-10-2024 | 14:59 | 16:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. Gate A9 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-10-2024 | 08:28 | 09:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. |