Vlucht AA7999
Vlucht AA7999 uitgevoerd door American Airlines is gepland
AA7999 is een codeshared vlucht met EI357 uitgevoerd door Aer Lingus. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van München (München Airport) naar Dublin (Dublin Airport) is 2 uur en 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van München naar Dublin is hemelsbreed 1381 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA7999 van vertrekt is 1. De gate is C5. Naast vlucht AA7999 vliegen er nog meer vluchten van München naar Dublin. Dit zijn onder andere vlucht 4Y2516, 4Y2518, AA8112, B66855, B66857, CL2516, CL2518 en EI353.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 411 kilogram per persoon. Dit is 4.57 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA7999
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 20:08 | 21:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C2 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
18-11-2024 | 20:15 | 21:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C1 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 413. | ||||
17-11-2024 | 20:09 | 21:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B14 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 424. | ||||
15-11-2024 | 20:04 | 21:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C1 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
14-11-2024 | 20:17 | 21:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C4 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 307A. | ||||
13-11-2024 | 20:13 | 21:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C1 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 422. | ||||
11-11-2024 | 20:22 | 21:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C1 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
10-11-2024 | 20:04 | 21:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C1 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 301. | ||||
08-11-2024 | 20:23 | 21:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C1 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
07-11-2024 | 20:58 | 22:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C1 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
06-11-2024 | 20:21 | 21:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C1 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
04-11-2024 | 20:13 | 21:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C2 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
03-11-2024 | 20:13 | 21:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B9 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 418. | ||||
01-11-2024 | 20:12 | 21:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C1 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 422. | ||||
31-10-2024 | 20:06 | 21:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B15 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
30-10-2024 | 20:04 | 21:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C2 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 307A. | ||||
28-10-2024 | 20:15 | 21:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C2 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 426. | ||||
27-10-2024 | 20:06 | 21:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B15 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
25-10-2024 | 20:38 | 21:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C6 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
23-10-2024 | 20:51 | 22:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B10 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 426. | ||||
21-10-2024 | 20:38 | 22:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C6 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
20-10-2024 | 20:30 | 22:05 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
18-10-2024 | 20:39 | 22:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C3 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 416. | ||||
16-10-2024 | 20:32 | 21:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C5 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
14-10-2024 | 20:36 | 22:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C10 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
13-10-2024 | 20:22 | 21:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C6 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
11-10-2024 | 20:30 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C1 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
09-10-2024 | 20:56 | 22:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C5 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
07-10-2024 | 21:03 | 22:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C5 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 426. | ||||
06-10-2024 | 20:25 | 21:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C4 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. |