Vlucht A31412

Vlucht A31412 uitgevoerd door Aegean Airlines is gepland
A31412 is een codeshared vlucht met CL2304 uitgevoerd door Lufthansa CityLine. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.
De geschatte vluchtduur van München (München Airport) naar Amsterdam (Amsterdam Airport Schiphol) is 47 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van München naar Amsterdam is hemelsbreed 664 kilometer.
De vlucht wordt uitgevoerd door Aegean Airlines. De terminal waar vlucht A31412 van vertrekt is 2. De gate is G81. Op Amsterdam Airport Schiphol zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht A31412. Naast vlucht A31412 vliegen er nog meer vluchten van München naar Amsterdam. Dit zijn onder andere vlucht A31408, A31533, AC9314, AC9321, AC9510, AM6227, AM6239 en AM6249.
De geschatte vluchtduur van München (München Airport) naar Amsterdam (Amsterdam Airport Schiphol) is 47 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van München naar Amsterdam is hemelsbreed 664 kilometer.
De vlucht wordt uitgevoerd door Aegean Airlines. De terminal waar vlucht A31412 van vertrekt is 2. De gate is G81. Op Amsterdam Airport Schiphol zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht A31412. Naast vlucht A31412 vliegen er nog meer vluchten van München naar Amsterdam. Dit zijn onder andere vlucht A31408, A31533, AC9314, AC9321, AC9510, AM6227, AM6239 en AM6249.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 198 kilogram per persoon. Dit is 2.2 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht A31412
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-03-2025 | 11:26 | 12:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K16 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B35. | ||||
23-03-2025 | 11:20 | 12:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K6 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B15. | ||||
22-03-2025 | 11:29 | 13:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G14 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B15. | ||||
21-03-2025 | 11:23 | 12:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K20 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B27. | ||||
20-03-2025 | 11:26 | 13:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K12 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B15. | ||||
19-03-2025 | 11:21 | 12:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G29 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B31. | ||||
18-03-2025 | 11:22 | 13:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G32 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B27. | ||||
17-03-2025 | 11:31 | 13:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K15 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B15. | ||||
16-03-2025 | 11:22 | 12:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K23 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B23. | ||||
15-03-2025 | 11:18 | 12:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G17 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B15. | ||||
14-03-2025 | 11:29 | 12:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G37 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B17. | ||||
13-03-2025 | 11:45 | 13:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G24 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B15. | ||||
12-03-2025 | 11:08 | 12:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K12 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B15. | ||||
11-03-2025 | 11:36 | 13:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G11 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B27. | ||||
10-03-2025 | 11:23 | 12:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G32 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B31. | ||||
09-03-2025 | 11:27 | 12:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K18 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B35. | ||||
08-03-2025 | 11:18 | 12:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K22 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B23. | ||||
07-03-2025 | 11:08 | 12:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K18 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B15. | ||||
06-03-2025 | 11:27 | 12:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G23 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B15. | ||||
05-03-2025 | 11:13 | 12:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate G43 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B15. | ||||
04-03-2025 | 11:25 | 13:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate G11 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B15. | ||||
03-03-2025 | 11:51 | 13:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G23 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B35. | ||||
02-03-2025 | 11:19 | 12:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K18 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B17. | ||||
01-03-2025 | 11:34 | 13:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G23 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B23. | ||||
27-02-2025 | 11:20 | 13:00 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
26-02-2025 | 11:07 | 12:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G4 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B15. | ||||
25-02-2025 | 11:16 | 12:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K16 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B15. | ||||
24-02-2025 | 11:29 | 12:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G37 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B15. | ||||
23-02-2025 | 11:29 | 12:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K18 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B15. | ||||
22-02-2025 | 11:25 | 12:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. Gate G48 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B17. |