Vlucht KL5170 uitgevoerd door KLM Royal Dutch Airlines is onderweg
Vertrokken van New Orleans
Verenigde Staten - Louis Armstrong New Orleans International Airport
Vertrokken: 23:03 23:00
Aankomst op Atlanta
Verenigde Staten - Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport
Aankomst: 23:28
De vlucht heeft inmiddels 90% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 9 minuten arriveert op de luchthaven in Atlanta. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht KL5170 heeft 2 minuten vertraging
KL5170 is een codeshared vlucht met DL2224 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van New Orleans (Louis Armstrong New Orleans International Airport) naar Atlanta (Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport) is 48 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van New Orleans naar Atlanta is hemelsbreed 684 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door KLM. De terminal waar vlucht KL5170 van vertrekt is S. De gate is T7. Naast vlucht KL5170 vliegen er nog meer vluchten van New Orleans naar Atlanta. Dit zijn onder andere vlucht 1I553, AF2125, AF2156, AF2170, AF2172, AF2174, AF2191 en AF2266.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 203 kilogram per persoon. Dit is 2.26 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KL5170
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
06-05-2024 | 09:54 | 12:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C6 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A11. | ||||
05-05-2024 | 09:56 | 12:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C6 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A9. | ||||
03-05-2024 | 09:59 | 12:16 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C6 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A25. | ||||
02-05-2024 | 13:22 | 15:42 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 25 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C6 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A1. | ||||
29-04-2024 | 10:00 | 12:32 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C6 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A28. | ||||
28-04-2024 | 12:14 | 14:54 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 32 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C4 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A18. | ||||
26-04-2024 | 09:52 | 12:07 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C6 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A5. | ||||
25-04-2024 | 09:56 | 12:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C6 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T3. | ||||
22-04-2024 | 09:53 | 12:15 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C6 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A25. | ||||
21-04-2024 | 09:54 | 12:27 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C6 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A29. | ||||
19-04-2024 | 09:53 | 12:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C6 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A11. | ||||
18-04-2024 | 09:53 | 12:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C6 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A4. | ||||
15-04-2024 | 09:56 | 12:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C6 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A12. | ||||
14-04-2024 | 13:43 | 16:06 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 44 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C4 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A16. | ||||
12-04-2024 | 09:57 | 12:13 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C4 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A18. | ||||
11-04-2024 | 10:03 | 12:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C4 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A28. | ||||
07-04-2024 | 10:00 | 12:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C4 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T7. | ||||
04-04-2024 | 10:02 | 12:22 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C4 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A5. | ||||
31-03-2024 | 10:01 | 12:12 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C6 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A4. |