Vlucht JL7665
Vlucht JL7665 uitgevoerd door Japan Airlines is gepland
Vlucht JL7665 heeft 15 minuten vertraging.
JL7665 is een codeshared vlucht met AA376 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Chicago is hemelsbreed 1930 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Japan Airlines. De terminal waar vlucht JL7665 van vertrekt is N. De gate is D36. Naast vlucht JL7665 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I752, 5Y654, 5Y7551, 5Y7558, 5Y7586, 5Y8033, 5Y8609 en 5Y8825.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 574 kilogram per persoon. Dit is 6.38 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht JL7665
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 21:13 | 23:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D49 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
19-11-2024 | 21:20 | 23:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D6 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
18-11-2024 | 21:16 | 23:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D34 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
17-11-2024 | 21:15 | 23:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D1 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
16-11-2024 | 21:14 | 23:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D21 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
15-11-2024 | 21:23 | 23:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D44 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K16. | ||||
14-11-2024 | 21:14 | 23:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D20 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
13-11-2024 | 21:13 | 23:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D1 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H14. | ||||
12-11-2024 | 21:16 | 23:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D19 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
11-11-2024 | 21:18 | 23:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D34 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8. | ||||
10-11-2024 | 21:11 | 23:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D33 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
09-11-2024 | 21:13 | 23:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D33 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
08-11-2024 | 21:18 | 23:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D5 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
07-11-2024 | 21:17 | 23:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D6 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
06-11-2024 | 21:16 | 23:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D26 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
05-11-2024 | 21:15 | 23:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D48 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
04-11-2024 | 21:09 | 23:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D51 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
03-11-2024 | 21:15 | 23:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D43 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
02-11-2024 | 21:12 | 23:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D26 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
01-11-2024 | 21:11 | 23:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D45 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K6. | ||||
31-10-2024 | 21:23 | 23:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D43 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15. | ||||
30-10-2024 | 21:25 | 23:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
29-10-2024 | 21:14 | 23:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D20 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K6. | ||||
28-10-2024 | 21:21 | 23:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D24 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K6. | ||||
27-10-2024 | 21:14 | 23:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E5 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
26-10-2024 | 08:23 | 10:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D38 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K5. | ||||
25-10-2024 | 08:39 | 10:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D49 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G6. | ||||
24-10-2024 | 09:03 | 11:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D26 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
23-10-2024 | 08:24 | 10:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D2 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
22-10-2024 | 08:31 | 10:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D4 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G4. |