Vlucht NH7023
Vlucht NH7023 uitgevoerd door All Nippon Airways is geland
NH7023 is een codeshared vlucht met UA2477 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Memphis (Memphis International Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 53 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Memphis naar Houston is hemelsbreed 754 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door All Nippon Airways. Naast vlucht NH7023 vliegen er nog meer vluchten van Memphis naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht AC4276, AC4690, AF8411, C53256, C53258, C54226, C54254 en C54298.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 224 kilogram per persoon. Dit is 2.49 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht NH7023
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 06:53 | 08:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
22-11-2024 | 08:25 | 09:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 44. | ||||
21-11-2024 | 06:53 | 08:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B15 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 32. | ||||
20-11-2024 | 06:58 | 08:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
19-11-2024 | 06:50 | 08:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate B11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 20. | ||||
18-11-2024 | 06:48 | 08:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 45. | ||||
17-11-2024 | 06:53 | 08:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 15. | ||||
16-11-2024 | 06:56 | 08:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 19. | ||||
15-11-2024 | 07:24 | 08:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 19. | ||||
14-11-2024 | 06:52 | 08:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 22. | ||||
13-11-2024 | 06:55 | 08:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 18. | ||||
12-11-2024 | 06:59 | 08:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 35. | ||||
11-11-2024 | 06:57 | 08:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
10-11-2024 | 06:56 | 08:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
09-11-2024 | 07:03 | 09:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 36. | ||||
08-11-2024 | 06:54 | 08:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate B15 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 11. | ||||
07-11-2024 | 07:00 | 09:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
06-11-2024 | 06:54 | 08:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 41. | ||||
05-11-2024 | 08:05 | 10:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 46 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 45. | ||||
04-11-2024 | 06:56 | 08:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 15. | ||||
03-11-2024 | 06:55 | 08:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 18. | ||||
02-11-2024 | 06:53 | 08:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
01-11-2024 | 06:49 | 08:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 23. | ||||
31-10-2024 | 06:50 | 08:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 40. | ||||
30-10-2024 | 06:48 | 08:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 23. | ||||
29-10-2024 | 06:51 | 08:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B15 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 31. | ||||
28-10-2024 | 06:58 | 08:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 35. | ||||
27-10-2024 | 06:59 | 08:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 17. | ||||
26-10-2024 | 06:57 | 08:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 3. | ||||
25-10-2024 | 06:58 | 08:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 11 op Memphis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 37. |