Vlucht TK9570

Vlucht TK9570 uitgevoerd door Turkish Airlines is geland

Vertrokken van Indianapolis
Verenigde Staten - Indianapolis International Airport

Vertrokken: 07:27 07:35

Geland op Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport

Aankomst: 07:29 07:48


TK9570 is een codeshared vlucht met UA1705 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Indianapolis (Indianapolis International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Indianapolis naar Chicago is hemelsbreed 286 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Turkish Airlines. Naast vlucht TK9570 vliegen er nog meer vluchten van Indianapolis naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I217, AA1002, AA1029, AA1070, AA1109, AA1166, AA1408 en AA1560.

Voorgaande vluchten van vlucht TK9570

DatumVertrekAankomstStatus
11-05-202407:2707:29geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A24 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B20.
10-05-202407:5708:00geland...
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A17 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B21.
09-05-202407:4908:26geland...
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A24 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B6.
07-05-202407:2707:36geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B3.
05-05-202407:4207:47geland...
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B6.
04-05-202407:3207:52geland...
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B20.
03-05-202407:3007:37geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C31.
28-04-202407:4707:55geland...
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C27.
27-04-202407:2507:33geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C31.
26-04-202408:4008:48geland...
De vlucht had op op deze dag 1 uur vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E11.
21-04-202407:3807:38geland...
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C19.
20-04-202407:3207:48geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C19.
19-04-202407:3107:45geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A22 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C10.
14-04-202407:2608:00geland...
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B14.
13-04-202407:3007:43geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C3.
12-04-202407:3107:38geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A23 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10.
07-04-202415:1415:22geannuleerd...
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie
06-04-202407:2407:57geland...
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11.
05-04-202407:3007:41geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11.
30-03-202405:5705:50geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A17 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1.
29-03-202417:0717:13geland...
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A17 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C9.
28-03-202418:2518:41geland...
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 32 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25.
27-03-202416:5416:51geland...
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E6.
26-03-202416:5517:02geland...
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A23 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16.
25-03-202416:4516:56geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16.
23-03-202405:5205:53geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A23 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5.
22-03-202416:5217:05geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C21.
21-03-202416:4417:00geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E11.
20-03-202416:5217:08geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E7.
19-03-202416:5016:49geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24.
Vlucht TK9570 had op 07-04-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 7 uur en 39 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 49 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens is 1 vlucht gevonden die is geannuleerd.

De vluchtinformatie van TK9570 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.