Vlucht AC3709
Vlucht AC3709 uitgevoerd door Air Canada is geland
Vertrokken van Indianapolis
Verenigde Staten - Indianapolis International Airport
Vertrokken: 06:05 06:10
AC3709 is een codeshared vlucht met YX3479 uitgevoerd door Republic Airline. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Indianapolis (Indianapolis International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Indianapolis naar Chicago is hemelsbreed 286 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. Naast vlucht AC3709 vliegen er nog meer vluchten van Indianapolis naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I217, AA1002, AA1029, AA1070, AA1109, AA1166, AA1408 en AA1560.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 85 kilogram per persoon. Dit is 0.94 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AC3709
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 06:05 | 06:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F1. | ||||
22-11-2024 | 06:07 | 06:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F9. | ||||
21-11-2024 | 06:02 | 06:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
20-11-2024 | 06:01 | 05:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
19-11-2024 | 06:01 | 06:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
18-11-2024 | 06:03 | 06:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A17 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
17-11-2024 | 06:04 | 06:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A22 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
16-11-2024 | 06:09 | 06:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A22 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
15-11-2024 | 06:08 | 06:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A17 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
14-11-2024 | 06:08 | 06:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A16 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
13-11-2024 | 06:05 | 06:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
12-11-2024 | 06:06 | 06:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
11-11-2024 | 06:06 | 06:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A16 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
10-11-2024 | 06:06 | 06:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B1. | ||||
09-11-2024 | 06:07 | 06:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
08-11-2024 | 06:06 | 06:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
07-11-2024 | 06:03 | 06:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A22 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
06-11-2024 | 06:09 | 06:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
05-11-2024 | 06:05 | 05:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A22 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
04-11-2024 | 06:08 | 06:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A24 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
03-11-2024 | 06:20 | 06:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A25 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B1. | ||||
02-11-2024 | 06:33 | 06:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A4 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
01-11-2024 | 06:03 | 06:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
31-10-2024 | 06:03 | 06:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A4 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
30-10-2024 | 06:07 | 06:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A22 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
29-10-2024 | 06:01 | 06:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
28-10-2024 | 06:02 | 06:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
27-10-2024 | 06:04 | 06:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A4 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
26-10-2024 | 06:05 | 06:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
25-10-2024 | 06:01 | 05:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A16 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. |