Vlucht WN962 uitgevoerd door Southwest Airlines is geland
Vertrokken van Fort Lauderdale
Verenigde Staten - Fort Lauderdale-Hollywood International Airport
Vertrokken: 10:59 10:55
Geland op Baltimore
Verenigde Staten - Baltimore-Washington International Airport
Aankomst: 12:19 12:10
Vlucht WN962 heeft 9 minuten vertraging
De geschatte vluchtduur van Fort Lauderdale (Fort Lauderdale-Hollywood International Airport) naar Baltimore (Baltimore-Washington International Airport) is 2 uur en 46 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Fort Lauderdale naar Baltimore is hemelsbreed 1493 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Southwest Airlines. Op Baltimore-Washington International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht WN962. Naast vlucht WN962 vliegen er nog meer vluchten van Fort Lauderdale naar Baltimore. Dit zijn onder andere vlucht 1I323, 5Y8047, NK120, NK124, NK1308, NK1407, NK1803 en NK1895.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 444 kilogram per persoon. Dit is 4.94 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WN962
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-05-2024 | 07:42 | 10:20 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate C14. | ||||
17-05-2024 | 07:39 | 10:03 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B15. | ||||
16-05-2024 | 07:42 | 10:12 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B4. | ||||
15-05-2024 | 07:19 | 09:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A11. | ||||
14-05-2024 | 07:19 | 09:39 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate C14. | ||||
13-05-2024 | 07:45 | 10:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B12. | ||||
10-05-2024 | 07:34 | 10:10 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A12. | ||||
09-05-2024 | 07:40 | 10:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B4. | ||||
08-05-2024 | 07:21 | 09:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B12. | ||||
07-05-2024 | 07:20 | 09:41 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B15. | ||||
06-05-2024 | 07:43 | 10:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B13. | ||||
03-05-2024 | 07:41 | 10:04 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A8. | ||||
02-05-2024 | 08:48 | 11:31 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 11 minuten vertraging. De aankomst op was op gate B6. | ||||
01-05-2024 | 07:20 | 09:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A16. | ||||
30-04-2024 | 07:24 | 09:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A11. | ||||
29-04-2024 | 07:50 | 10:07 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A16. | ||||
26-04-2024 | 07:45 | 10:15 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A15. | ||||
25-04-2024 | 07:47 | 10:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate C11. | ||||
24-04-2024 | 07:18 | 09:41 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B3. | ||||
23-04-2024 | 07:21 | 09:41 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate C13. | ||||
22-04-2024 | 09:49 | 12:09 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 49 minuten vertraging. De aankomst op was op gate C9. | ||||
16-04-2024 | 07:25 | 10:00 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie |