Vlucht AM3235 uitgevoerd door Aeromexico is gepland
AM3235 is een codeshared vlucht met DL2247 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Fargo (Hector International Airport) naar Minneapolis (Minneapolis-St Paul International Airport) is 55 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Fargo naar Minneapolis is hemelsbreed 360 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Aeroméxico. Naast vlucht AM3235 vliegen er nog meer vluchten van Fargo naar Minneapolis. Dit zijn onder andere vlucht 1I501, 1I622, 1I670, 1I671, 1I696, 1I728, 9E4824 en 9E4948.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 107 kilogram per persoon. Dit is 1.19 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AM3235
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-05-2024 | 06:49 | 07:43 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 25 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 1 op Fargo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F2. | ||||
18-05-2024 | 09:44 | 10:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 uur en 17 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 2 op Fargo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F11. | ||||
17-05-2024 | 05:09 | 06:07 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 1 op Fargo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F2. | ||||
16-05-2024 | 05:08 | 06:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 1 op Fargo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F2. | ||||
15-05-2024 | 05:18 | 06:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 2 op Fargo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C3. | ||||
14-05-2024 | 05:10 | 06:08 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 2 op Fargo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F2. | ||||
13-05-2024 | 05:12 | 06:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 2 op Fargo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F7. | ||||
12-05-2024 | 05:10 | 06:06 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 2 op Fargo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F6. | ||||
11-05-2024 | 05:11 | 06:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 2 op Fargo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C3. | ||||
10-05-2024 | 06:12 | 07:04 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 46 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 2 op Fargo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F5. | ||||
09-05-2024 | 05:05 | 05:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 2 op Fargo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C2. | ||||
08-05-2024 | 05:08 | 06:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 2 op Fargo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F8. | ||||
07-05-2024 | 05:06 | 06:10 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 1 op Fargo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F4. |