Vlucht AC4814 uitgevoerd door Air Canada is onderweg
Vertrokken van Newark
Verenigde Staten - Newark Liberty International Airport
Vertrokken: 15:25 15:17
De vlucht heeft inmiddels 40% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 3 uur en 40 minuten arriveert op de luchthaven in Vancouver. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
AC4814 is een codeshared vlucht met UA1883 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Newark (Newark Liberty International Airport) naar Vancouver (Vancouver International Airport) is 5 uur en 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Newark naar Vancouver is hemelsbreed 3898 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. De terminal waar vlucht AC4814 van vertrekt is A. De gate is 22. Naast vlucht AC4814 vliegen er nog meer vluchten van Newark naar Vancouver. Dit zijn onder andere vlucht AC2029, AC2049, AC2149, AC547, AC549, AC7053, UA1433 en UA8041.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1160 kilogram per persoon. Dit is 12.89 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht AC4814
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
17-05-2024 | 15:19 | 18:06 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 22 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E74. | ||||
16-05-2024 | 15:09 | 17:53 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 27 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E74. | ||||
15-05-2024 | 15:50 | 18:34 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 94 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E73. | ||||
14-05-2024 | 16:42 | 19:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 59 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 14 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E81. | ||||
13-05-2024 | 17:49 | 20:50 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 20 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E73. | ||||
12-05-2024 | 15:17 | 17:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 25 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E74. | ||||
11-05-2024 | 15:07 | 17:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 22 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E74. | ||||
10-05-2024 | 15:36 | 18:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 85 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E73. | ||||
09-05-2024 | 15:12 | 17:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 120 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E73. | ||||
08-05-2024 | 15:26 | 18:00 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 15 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E73. | ||||
07-05-2024 | 15:33 | 17:49 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 25 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E72. | ||||
06-05-2024 | 15:22 | 17:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 83 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E75. | ||||
05-05-2024 | 15:13 | 18:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 26 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E74. | ||||
04-05-2024 | 15:09 | 17:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 81 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E72. | ||||
03-05-2024 | 15:56 | 18:31 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 111 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E74. | ||||
02-05-2024 | 15:17 | 17:50 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 25 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E74. | ||||
28-09-2023 | 15:20 | 18:01 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 22 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E74. | ||||
27-09-2023 | 15:20 | 18:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 72 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E76. | ||||
26-09-2023 | 15:58 | 18:30 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 94 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E81. | ||||
25-09-2023 | 15:22 | 18:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 92 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E76. | ||||
24-09-2023 | 18:20 | 20:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 20 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E75. | ||||
23-09-2023 | 15:46 | 18:22 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 25 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E74. | ||||
22-09-2023 | 15:22 | 17:41 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 26 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E76. | ||||
21-09-2023 | 15:17 | 17:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 131 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E75. | ||||
20-09-2023 | 15:34 | 18:21 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 105 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E77. | ||||
19-09-2023 | 15:35 | 18:12 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 92 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E76. | ||||
18-09-2023 | 16:30 | 19:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 58 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 27 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E77. | ||||
17-09-2023 | 15:19 | 18:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 92 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E74. | ||||
16-09-2023 | 15:20 | 17:57 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 105 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E73. | ||||
15-09-2023 | 15:16 | 17:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 111 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E75. |