Vlucht UA254
Vlucht UA254 uitgevoerd door United Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van Newark (Newark Liberty International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 22 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Newark naar Chicago is hemelsbreed 1154 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. De terminal waar vlucht UA254 van vertrekt is C. De gate is 105. De terminal waar vlucht UA254 aankomt uit Chicago is 1. De gate is C22. Naast vlucht UA254 vliegen er nog meer vluchten van Newark naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I538, 1I606, 5Y8502, AA1181, AA1211, AA129, AA1290 en AA1432.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 343 kilogram per persoon. Dit is 3.82 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UA254
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
04-02-2025 | 18:35 | 20:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 92 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C22. | ||||
03-02-2025 | 18:39 | 20:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 26 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C21. | ||||
02-02-2025 | 18:36 | 21:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 72 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B9. | ||||
01-02-2025 | 19:03 | 20:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 17 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B12. | ||||
31-01-2025 | 19:22 | 21:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 112 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B7. | ||||
30-01-2025 | 18:40 | 20:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 85 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C19. | ||||
29-01-2025 | 19:38 | 21:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 59 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 105 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B12. | ||||
28-01-2025 | 18:35 | 20:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 12 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C21. | ||||
27-01-2025 | 18:34 | 20:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 82 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11. | ||||
26-01-2025 | 18:40 | 20:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 80 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C26. | ||||
25-01-2025 | 18:33 | 20:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 16 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C22. | ||||
24-01-2025 | 18:36 | 20:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 23 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C29. | ||||
23-01-2025 | 18:47 | 20:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 82 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24. | ||||
22-01-2025 | 19:07 | 20:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 114 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
21-01-2025 | 18:40 | 20:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 83 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B14. | ||||
20-01-2025 | 19:59 | 21:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 22 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C28. | ||||
19-01-2025 | 18:43 | 20:25 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
18-01-2025 | 18:35 | 20:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 20 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C30. | ||||
17-01-2025 | 18:38 | 20:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 103 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B4. | ||||
16-01-2025 | 18:44 | 20:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 133 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B10. | ||||
15-01-2025 | 18:39 | 20:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 88 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B14. | ||||
14-01-2025 | 18:33 | 20:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 133 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11. | ||||
13-01-2025 | 18:38 | 20:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 111 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E7. | ||||
12-01-2025 | 18:42 | 20:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 20 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B14. | ||||
11-01-2025 | 18:42 | 20:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 14 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B21. | ||||
10-01-2025 | 19:20 | 21:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 81 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C9. | ||||
09-01-2025 | 20:16 | 22:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 41 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 17 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C29. | ||||
08-01-2025 | 18:43 | 20:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 86 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C27. | ||||
07-01-2025 | 18:40 | 19:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 18 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24. | ||||
06-01-2025 | 18:47 | 20:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 12 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1. |