Vlucht UA794 uitgevoerd door United Airlines is geland
Vertrokken van Pittsburgh
Verenigde Staten - Pittsburgh International Airport
Vertrokken: 08:21 08:25
De geschatte vluchtduur van Pittsburgh (Pittsburgh International Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 2 uur en 8 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Pittsburgh naar Houston is hemelsbreed 1796 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. Naast vlucht UA794 vliegen er nog meer vluchten van Pittsburgh naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht 1I115, 1I157, 1I202, 1I256P, 1I259, 1I371, 1I374 en 1I677.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 535 kilogram per persoon. Dit is 5.94 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UA794
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
01-05-2024 | 21:26 | 23:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 21 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate D2. | ||||
01-05-2024 | 00:53 | 23:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 21 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate D2. | ||||
29-04-2024 | 21:20 | 23:04 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 18 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate E4. | ||||
28-04-2024 | 21:40 | 23:26 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 16 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate E7. | ||||
27-04-2024 | 21:20 | 23:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 24 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate E6. | ||||
26-04-2024 | 21:23 | 23:21 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 14 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate E7. | ||||
25-04-2024 | 22:11 | 23:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 14 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate E7. | ||||
24-04-2024 | 21:23 | 23:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 17 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate E4. | ||||
23-04-2024 | 21:38 | 23:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 22 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate E4. | ||||
22-04-2024 | 21:25 | 23:12 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 16 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate E6. | ||||
21-04-2024 | 21:21 | 23:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 25 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate E4. | ||||
20-04-2024 | 21:22 | 23:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 15 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate D6. | ||||
19-04-2024 | 21:25 | 23:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 14 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate C10. | ||||
18-04-2024 | 21:35 | 23:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 49 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 28 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate D3. | ||||
17-04-2024 | 21:26 | 23:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 23 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate E10. | ||||
16-04-2024 | 21:44 | 23:36 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 26 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate C10. | ||||
15-04-2024 | 21:23 | 23:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 14 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate E6. | ||||
14-04-2024 | 21:42 | 23:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 14 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate E6. | ||||
13-04-2024 | 21:21 | 23:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 16 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate E6. | ||||
12-04-2024 | 21:55 | 23:36 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate D2. | ||||
10-04-2024 | 21:23 | 23:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate C3. | ||||
09-04-2024 | 21:23 | 23:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 18 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate E6. | ||||
08-04-2024 | 21:18 | 23:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 17 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate D2. |