Vlucht YX4399 uitgevoerd door Republic Airline is onderweg
Vertrokken van Columbus
Verenigde Staten - John Glenn Columbus International Airport
Vertrokken: 07:52 08:00
De vlucht heeft inmiddels 73% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 25 minuten arriveert op de luchthaven in Philadelphia. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
De geschatte vluchtduur van Columbus (John Glenn Columbus International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 46 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Columbus naar Philadelphia is hemelsbreed 652 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Republic Airline. Naast vlucht YX4399 vliegen er nog meer vluchten van Columbus naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I126, 1I166, 1I256, 1I344, 1I457, 1I462, 1I691 en 1I794.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 194 kilogram per persoon. Dit is 2.16 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht YX4399
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-05-2024 | 08:24 | 09:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B20 op Columbus is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B7. | ||||
17-05-2024 | 07:54 | 09:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B28 op Columbus is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C23. | ||||
16-05-2024 | 07:59 | 09:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B28 op Columbus is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B6. | ||||
15-05-2024 | 07:56 | 09:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B26 op Columbus is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2. | ||||
14-05-2024 | 07:54 | 09:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B28 op Columbus is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C19. | ||||
12-05-2024 | 08:00 | 09:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B21 op Columbus is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C18. | ||||
11-05-2024 | 07:52 | 09:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B21 op Columbus is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B1. | ||||
10-05-2024 | 07:53 | 09:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B24 op Columbus is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2. | ||||
09-05-2024 | 08:00 | 09:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B26 op Columbus is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B16. | ||||
08-05-2024 | 07:57 | 09:21 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B20 op Columbus is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C20. | ||||
07-05-2024 | 07:55 | 09:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B26 op Columbus is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C20. | ||||
06-05-2024 | 11:56 | 13:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 uur en 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B26 op Columbus is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C18. |